Error restaurar un curs (contextid)

Error restaurar un curs (contextid)

per LLUIS PUECH FONTANILLAS -
Nombre de respostes: 11

Hola,

Estic intentant restaurar un curs des del drive. Puc agafar bé el fitxer, però ja cap al final de la restauració apareix un missatge amb aquest error:

Falta el paràmetre obligatori (contextid)

Com ho puc arreglar?

Moltes gràcies

En resposta a LLUIS PUECH FONTANILLAS

Re: Error restaurar un curs (contextid)

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Lluís,
sovint la restauració a través del Drive dona errors. Pots provar a fer-ho seguint les instruccions que trobaràs a aquesta PMF? Què s'ha de fer per pujar fitxers més grans de 25 MBs al servidor?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error restaurar un curs (contextid)

per LLUIS PUECH FONTANILLAS -

Bon dia, Mònica,

Moltes gràcies per respondre, ho estic fent des de l'àgora i també em dóna el mateix error de falta ID del curs.

En resposta a LLUIS PUECH FONTANILLAS

Re: Error restaurar un curs (contextid)

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Lluís,
ens pots dir l'URL del vostre Moodle?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error restaurar un curs (contextid)

per LLUIS PUECH FONTANILLAS -

Hola , Mònica,

https://educaciodigital.cat/cfaparets/moodle/

Merci!

En resposta a LLUIS PUECH FONTANILLAS

Re: Error restaurar un curs (contextid)

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Lluís,
necessitem fer-te un parell de preguntes més.
  • Quin dels cursos és el que et dona error, ara mateix hi ha 3 al repositori fitxers.
  • El curs, cal restaurar-lo amb dades d'usuari o sense?
Hem vist que els cursos que vols restaurar existeixen i estan actius al vostre Moodle. En aquest cas, potser seria més fàcil crear un curs buit i importar-hi el contingut. L'ús de còpies i restauracions està més enfocat a traslladar cursos d'un Moodle a un altre o cursos que ja no existeixen i voleu recuperar.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error restaurar un curs (contextid)

per LLUIS PUECH FONTANILLAS -

Bona tarda,

Vaig fer còpies de seguretat dels cursos per tl de guardar les tasques i projectes realitzats.

Volia descarregar el projectes en un pendrive i per això els volia recuperar per descarregar les trameses concretes realitzades per l'alumnat.

Aquest fitxer és el que em dóna error: backup-moodle2-course-449-tractament_de_text-20230110-1202.mbz

Pregunta, si l'alumnat actualment ja no està inscrit al centre, "perdo" els treballs que tenia penjats en el moment de la importació?

Moltes gràcies

En resposta a LLUIS PUECH FONTANILLAS

Re: Error restaurar un curs (contextid)

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Lluís,
mirem de restaurar-lo. En principi, si els usuaris no estan al Moodle, s'haurien de crear de nou i no s'hauria de perdre res. A veure si podem resoldre l'error que dóna.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error restaurar un curs (contextid)

per LLUIS PUECH FONTANILLAS -

Hola, Mònica,

Moltes gràcies.

Del que comentes dels usuaris, presenta el problema que només em detecta els que tenien inscripcions manuals en el curs inicial. Quan el restauro (un altre curs, no el comentat abans), puc veure quants alumnes hi ha en els altres mètodes, però no els veig com a participants.

 Només veig com a participants els manuals

En resposta a LLUIS PUECH FONTANILLAS

Re: Error restaurar un curs (contextid)

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Lluís,
prova de restaurar el curs de nou i en aquest apartat tria l'opció que es mostra a la imatge:


Aprofito per comentar-te que estem tenint problemes per restaurar l'altra còpia, mirarem de recuperar una còpia de seguretat del gener de 2023 a veure si tenim més sort.


Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error restaurar un curs (contextid)

per LLUIS PUECH FONTANILLAS -

Hola, Mònica,

Ja ho havia provat i no va funcionar. Provaré de fer-ho en un curs nou tenint només l'opció manual habilitada a veure si tinc més sort.

Moltes gràcies per l'ajuda.