Canvi imatges d'usuaris

Canvi imatges d'usuaris

per Josep Gelonch Urgell -
Nombre de respostes: 4
Tinc un moodle instal·lat al servidor phobos i la mateixa versió corrent en servidor local. En cap dels dos casos no puc canviar la imatge dels usuaris ni com a administrador no com a professor editor de cursos. Em podeu ajudar a saber on rau l'error? Gràcies mil. 
En resposta a Josep Gelonch Urgell

Re: Canvi imatges d'usuaris

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola Josep,

podries comprovar si en el rol d'administrador tens habilitada l'acció de "Editar perfils d'usuari".

si no fos això ens ho tornem a mirar,

Salutacions,

Fèlix
En resposta a Fèlix Casanellas Berges

Re: Canvi imatges d'usuaris

per Josep Gelonch Urgell -
Hola Fèlix,
Tinc concedit el permís d'edició de perfils d'usuari. Intento canviar la imatge meva (administrador) i no hi ha manera. Els usuaris d'uns cursos que tinc creats (professorat editor) tampoc poden. Estic parlant de la versió penjada a phobos. Contràriament a allò que deia al primer missatge, la mateixa versió de moodle en servidor local permet canviar imatges.
Utilitzo aquest espai per a unes sessions de presentació de moodle a professorat que m'han encarregat.
Gràcies pel suport
Fitxer adjunt perfils_usuaris.gif
En resposta a Josep Gelonch Urgell

Re: Canvi imatges d'usuaris

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola Josep,

al no tractar-se d'un servei allotjat a Àgora no podem intervenir directament i el suport que et podem oferir és limitat.

Lo únic que et puc recomanar és que revisis els permisos dels directoris de fitxers de moodle i t'asseguris que tenen permisos d'escriptura.

A veure si és això...

Salutacions!

Fèlix
En resposta a Fèlix Casanellas Berges

Re: Canvi imatges d'usuaris

per Josep Gelonch Urgell -
Gràcies Fèlix,
M'has conduït cap el camí correcte. El moodledata tenia permisos totals (777). No era així a la carpeta "user" d'aquest mòdul que tenia permisos d'escriptura de propietari (755) En donar a aquesta carpeta permisos totals (777) els canvis d'imatge es fan efectius. Seguiré fent proves per tal de veure quina és la configuració addient. Gràcies novament. M'has estalviat una bona estona de feina. 
Josep