Canvi direcció NODES

Canvi direcció NODES

per Anna Mill -
Nombre de respostes: 7


Bon dia,

Tinc la mateixa consulta que va fer uns dies enrere l'Anna Quintana, 

Amb el recent canvi de EdA de Tuixent a CdA de Tuixent ( https://serveiseducatius.xtec.cat/edatuixent/), vaig enviar un correu a àgora on se m'informava que per tal de fer el canvi de direcció em feia falta demanar el nom propi, vaig fer tots els passos fins que se'm va confirmar que ja estava assignat, tot i que no he tingut més resposta ni canvi. 

El meu codi de centre és 25900034- SE CdA Tuixent Cadí-Moixeró, i el nom propi que se m'ha assignat és cda-tuixent.

Actualment quan intento accedir a https://educaciodigital.cat/portal/login/choose amb el codi de centre, em diu:

El codi de centre 25900034 no figura a la base de dades de centres de la XTEC. Poseu-vos en contacte amb el SAU.

Em podríeu indicar com canviar-ho?


Gràcies,


En resposta a Anna Mill

Re: Canvi direcció NODES

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Anna,
ja teniu el canvi fet.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Canvi direcció NODES

per Anna Mill -
Perfecte Mònica, moltes gràcies per la rapidesa i eficiència!
Ara ja només faltaria canviar el títol de la pàgina web, que segueix constant com a "Entorn d'Aprenentatge de Tuixent" i caldria que hi posés "Camp d'Aprenentatge de Tuixent",
Moltes gràcies!!!!
En resposta a Anna Mill

Re: Canvi direcció NODES

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Anna,
ho hem canviat tot, potser és qüestió de la memòria cau del navegador. Si no és així, fes-nos arribar una captura de pantalla i ho revisem.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Canvi direcció NODES

per Anna Mill -
Perfecte Mònica, moltes gràcies!!
Ara he vist que ja s'ha canviat, genial.
Finalment només em quedaria un altre dubte:
el correu (nom d'usuari) al que està vinculada la pàgina web correspon al correu/codi de centre antic: c5500015@xtec.cat. L'actual és c5900034@xtec.cat.
com ho puc canviar, això?
Moltes gràcies d'avantmà!
En resposta a Anna Mill

Re: Canvi direcció NODES

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Anna,
hem modificat el correu dins del Nodes a diferents llocs, però un requereix validació. Heu d'haver rebut un correu de confirmació a l'adreça nova per al canvi del correu d'administració. Un cop verificat, ja ho tindreu tot canviat.

Fins ara,
Mònica