Contingut col·lapsable

Contingut col·lapsable

per MARC PARAROLS BRUGUES -
Nombre de respostes: 2

Bon dia,

M'agradaria poder afegir contingut col·lapsable dins el Moodle. Idealment, el contingut de les etiquetes, d'aquesta manera es pot tenir el contingut més accessible, però sense la necessitat que es converteixi un curs amb molt de scroll.

En el curs tinc la següent configuració i ja hi guanyo una mica poden col·lapsar els diferents temes, però m'agradaria poder col·lapsar subapartats del tema. Hi ha alguna manera de fer subtemes?


Que els continguts de dins d'un tema també es poguessin col·lapsar



Poder posar vídeos incrustats dins una etiqueta, però sense que sempre estiguin ocupant tot el seu marc, que es pugui ocultar. Sense que els alumnes hagin d'anar entrant als recursos, tornar enrere, tornar a entrar al següent... Tenir un curs més dinàmic sense tantes transicions entre pàgines.

Si hi ha alguna opció que se m'escapa i em podria solucionar el problema, serà benvinguda.

Per altra banda, he trobat el plug-in d'etiqueta col·lapsable que em podria fer el fet i m'aniria molt bé. Agrairia si podeu valorar afegir-lo https://moodle.org/plugins/mod_labelcollapsed

Un altre docent també em va demanar si es podria activar el pluggin de Tiles format

En resposta a MARC PARAROLS BRUGUES

Re: Contingut col·lapsable

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Marc,

Moodle fa servir Bootstrap 4, una biblioteca multiplataforma o conjunt d'eines de codi obert per al fàcil disseny de llocs i aplicacions web.

Amb pocs coneixements d'HTML es poden crear moltes coses interessants. En el cas que expliques, jo provaria amb les opcions de Collapse, però ja veuràs que hi ha un munt d'eixes interessants per fer servir tant amb les etiquetes, com a qualsevol altra activitat o recurs. Et poso un exemple (el vídeo també t'interessarà):

freestar freestar Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris lacinia tellus in libero elementum auctor. Ut porttitor vehicula nulla, ut condimentum nulla sagittis quis. Nullam id velit id mi pretium lobortis euismod at dui. Ut ultricies dolor vitae laoreet semper. Integer quis odio at nibh auctor iaculis at commodo elit. Praesent tempor suscipit nunc. Maecenas eu faucibus tellus, ac posuere libero. Aliquam et laoreet ipsum, in laoreet elit. Fusce ut metus dictum, pellentesque ante at, dictum urna. Donec vestibulum at turpis at interdum. Curabitur eu semper turpis. Curabitur ante felis, cursus at velit nec, ultrices rutrum mauris. Nulla facilisi. Ut venenatis facilisis nisi, vitae porttitor felis interdum malesuada.


Revisem els connectors que proposes i traslladarem la petició a l'Àrea de Cultura Digital.

I ara la bona notícia: de cara a pròximes versions de Moodle, sí que hi ha previst l'ús de “subtemes”, de moment però, caldrà esperar.

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Contingut col·lapsable

per MARC PARAROLS BRUGUES -
Perfecte! Moltes gràcies.

No estava al cas que poguéssim fer servir Bootstrap 4, ja tenim molt de guanyat!

Suposo que encara tardarem temps a poder veure els subtemes, moltes gràcies!