Problema editant activitats d'anys anteriors

Problema editant activitats d'anys anteriors

per XAVIER AGUEDA CALPENA -
Nombre de respostes: 3

Aviam, sé que sona estrany però us explico el problema que tenim per si hi hagués sort i a algú li hagués passat alguna cosa semblant i tinguéssiu algun consell per nosaltres:

Ens ha passat més d'una vegada que, en un curs de Moodle reutilitzat d'anys anteriors, tractem de modificar l'enunciat d'una activitat i, en prémer lo de desar canvis, no se'ns desen els canvis ni veiem cap missatge d'error explicatiu de per què no s'han desat.

Quan ens hi trobem, el truc que fem és duplicar l'activitat, modificar la versió duplicada i esborrar l'antiga. 

Gràcies

En resposta a XAVIER AGUEDA CALPENA

Re: Problema editant activitats d'anys anteriors

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Xavier,
ens pots passar l'enllaç a una activitat d'aquestes a veure si resolem el misteri?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema editant activitats d'anys anteriors

per XAVIER AGUEDA CALPENA -
Doncs ara em tenen tots els exemples esborrats però el proper cop que passi et faig arribar l'enllaç.
Gràcies!
En resposta a XAVIER AGUEDA CALPENA

Re: Problema editant activitats d'anys anteriors

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Xavier,
em sona haver-ho vist alguna vegada, però no recordo quin era el problema tot i que em sona que podria estar relacionat amb les restriccions d'accés, per exemple, si hi hagués una restricció per grup i aquest grup ja no existís, podria passar. El que no et se dir és perquè no indica què et falta.

Fins ara,
Mònica