Professora que rep un correu de notificació cada cop que entra al seu Moodle

Professora que rep un correu de notificació cada cop que entra al seu Moodle

per RICARDO ANTONIO COMENDADOR LEON -
Nombre de respostes: 3

Bona tarda,

A la nostra escola hi ha una professora, la Mariló Fdez Estrada, que cada vegada que entra al seu Moodle rep una notificació al seu correu.

https://agora-eoi.xtec.cat/eoisantacoloma/moodle/course/index.php?categoryid=23

Podeu mirar a veure exaxtament quin és el problema?

A mi per exemple no em passa.

Algun alumne també m'ho ha comentat, i potser és algun tema d'administració...

Gràcies,

En resposta a RICARDO ANTONIO COMENDADOR LEON

Re: Professora que rep un correu de notificació cada cop que entra al seu Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Ricardo,
Està passant a diferents Moodle des de l'actualitzaicó, però no és un error ni un problema. Ara el Moodle, amb el canvi de versió ha augmentat la seguretat i quan hi ha un canvi a l'IP d'accés, l'usuari rep aquest correu. Ho trobaràs explicat en aquest altre fil.

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Professora que rep un correu de notificació cada cop que entra al seu Moodle

per RICARDO ANTONIO COMENDADOR LEON -
Segons aquest tutorial:
https://www.youtube.com/watch?v=JEjQGpgib7w
sembla ser que es pot inhabilitar a administració.
És així?
En resposta a RICARDO ANTONIO COMENDADOR LEON

Re: Professora que rep un correu de notificació cada cop que entra al seu Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Ricardo,
és així, si voleu podeu desactivar-ho. De tota manera jo et recomanaria que no ho feu perquè, com diu també el senyor del vídeo, és per qüestions de seguretat. Aquest missatge només s'envia quan l'usuari es connecta des d'una IP nova o que fa temps que no fa servir, crec que comprova 2 o 3 IPs anteriors. Els usuaris habitualment es connecten des dels mateixos llocs així que no hauria de ser massa molest.

Una segona opció és que els usuaris que vulguin canviar-ho s'ho canviïn a les seves preferències de notificació, dins del seu perfil.

Fins ara,
Mònica