Error al restaurar un curs. El fitxer seleccionat no és un fitxer vàlid per a Moodle.

Error al restaurar un curs. El fitxer seleccionat no és un fitxer vàlid per a Moodle.

per JORDI VIÑAS CASSE -
Nombre de respostes: 4

Hola,


Un company del meu institut vol restaurar un curs i dóna el següent error:


El fitxer en qüestió és: backup-moodle2-course-68-gm_-_m08_--_uf01_i_uf02-20200120-1033-nu.mbz  de 9,6KB.

Semblaria correcte ja que té l'extensió mbz.

El fitxer està a la meva àrea privada de còpies de seguretat, https://educaciodigital.cat/iessantaeugenia/moodle/backup/restorefile.php

Ens podrieu ajudar per tal de fer la restauració?

Moltes gràcies!

En resposta a JORDI VIÑAS CASSE

Re: Error al restaurar un curs. El fitxer seleccionat no és un fitxer vàlid per a Moodle.

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jordi,
aquest fitxer de còpia de seguretat sembla malmès. L'hem pogut obrir i veiem que hi falten fitxers necessaris per a la seva restauració. Hauries de demanar al company que torni a fer la còpia de seguretat o bé que demani que li facin al Moodle d'origen.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error al restaurar un curs. El fitxer seleccionat no és un fitxer vàlid per a Moodle.

per SILVIA MILLAN MARTINEZ -
Hola Mònica,
Tinc el mateix error en un curs, podries dir-me com puc enviar-te l'arxiu perquè puguis comprovar si és correcte?
Gràcies!
En resposta a SILVIA MILLAN MARTINEZ

Re: Error al restaurar un curs. El fitxer seleccionat no és un fitxer vàlid per a Moodle.

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Sílvia,
si l'error és el mateix és possible que la còpia estigui malmesa. Me la pots enviar a agora@xtec.cat i ho revisem. El millor és que la pugis al Drive i ens passis l'enllaç per descarregar-la.

Fins ara,
Mònica