Recuperar còpies de seguretat

Recuperar còpies de seguretat

per JORGE MENDEZ MARTINEZ -
Nombre de respostes: 7

Bon dia,

estic intentant restaurar unes còpies de seguretat i, com a pas previ, he de pujar els fitxers al servidor. Per motius de tamany, no em deixa. He provat des de gestor de fitxers i des del portal Àgora, però em dona error. En principi, dintre del porta Àgora, hauria de ser i constar com a administrador del Moodle del meu centre, però no surt i a més dona error 500 quan intento anar a "gestió de fitxers"... alguna ànima caritativa que em pugui ajudar??

Merci!

Jorge

En resposta a JORGE MENDEZ MARTINEZ

Re: Recuperar còpies de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jorge,
ens pots indicar quina mida fa el fitxer de còpia de seguretat? Si pots, torna-ho a provar i si segueix sense funcionar-te ens els fas arribar compartits al Drive i ja els pugem nosaltres.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Recuperar còpies de seguretat

per JORGE MENDEZ MARTINEZ -
Bon dia, Mònica.
Disculpa el retard en contestar. Et posso enllaç als cursos que he de restaurar en una carpeta Drive. Pot ser no tant per què ho feu vosaltres, si no per veure si es que hi ha algun tipus d'error comú. Si em confirmes que m'he saltat algun pas o hi ha error, ho corregeixo!

https://drive.google.com/drive/folders/1C1CizDqUmQXr1GZYHnnFqKJRQfTOt6vG?usp=sharing

Salut!
Jorge
En resposta a JORGE MENDEZ MARTINEZ

Re: Recuperar còpies de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jorge,
la pujada de fitxers grans sí que funciona. Has d'accedir al Portal (https://educaciodigital.cat/portal) fer clic a "Entra" a dalt a la dreta i accedir amb el teu usuari XTEC, si estàs autenticat amb algun altre usuari no et funcionarà. Per més seguretat pots fer-ho a una finestra privada. Un cop accedeixis, no has de buscar el teu centre, sinó anar a El meu Àgora i allà Gestió de Fitxers (pots provar aquest enllaç directe: https://educaciodigital.cat/portal/myagora/files).

Si de cas, prova de nou i ves fent captures de totes les pantalles per veure on pot estar el problema perquè, tal com et dic, t'ha de funcionar.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Recuperar còpies de seguretat

per JORGE MENDEZ MARTINEZ -
Hola Mònica.
Gràcies per respondre tan ràpid! A veure, vaig a l'enllaç i intento accedir. Sempre amb l'usuari xtec, però es pot accedir com a usuari local o amb el conte de Google Xtec.
1.- Si intento entrar com a usuari local, em diu que no.
2.- Si entro com a google/xtec, puc accedir però els fitxers em dona error. De fet, m'acabo d'adonar que em diu que estic al servei "Pau Vila Temporal" i si vull demanar el servei Moodle pel meu centre(??)

Podria ser un tema de administrador assignat incorrectament? ja em dius!

(per cert, dintre del nostre Moodle entro com a administrador, no com a usuari, i en intentar fer la restauració em dona els errors)

Salut!
Jorge



En resposta a JORGE MENDEZ MARTINEZ

Re: Recuperar còpies de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jorge,
ara veig el problema, no ets gestor del centre sinó d'un espai temporal que us deviem crear en algun moment. Mirem de resoldre-ho. De moment, el que et diria és que demanis a un dels 4 gestors que teniu designats que facin la pujada de fitxers. Si no saps qui són, te'ls puc enviar per correu electrònic.

De fet, el màxim de gestors són 4 si vols, ho podeu revisar al centre i ens dieu a la bústia agora@xtec.cat si deixem els que hi ha o fem algun canvi.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Recuperar còpies de seguretat

per JORGE MENDEZ MARTINEZ -
Gràcies!

Acabo de parlar em el director del centre, i ara mateix no té coneixement de qui pot ser gestor al centre. Per tant, si ens pots enviar els gestors i el procediment per canviar-los, em faries un favor.

Salut!
Jorge