Contingut visible per un GRUP?

Contingut visible per un GRUP?

per Albert Corral -
Nombre de respostes: 3

Hola a totes i totes,

estic treballant en un mòdul que compartim entre 3 grups (classes). M'interessa que certa informació només es pugui veure per un grup determinat, i si treballo les restriccions el que aconsegueixo és que una informació quedi visible per a tots els grups, però només accessible per a un. El que realment m'interesa és que e bloc d'informació només el pugui veure un grup concret i que la resta de grups no el vegin. Es pot fer? He de tirar d'agrupacions?

En resposta a Albert Corral

Re: Contingut visible per un GRUP?

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Albert,

si a les restriccions que has fet, fas clic a l'ullet, els grups que no tinguin accés no veuran el recurs/activitat/bloc. Només serà visible per al grup que hi té accés tant quan accedeixin al curs com a les qualificacions. És això el que necessites, oi?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Contingut visible per un GRUP?

per Albert Corral -
Ostres, és exactament això!!!. Entenc que serveix per a tot tipus de mòdul del curs oi? tant temes, com fitxers, com activitats...
Com és que això no es troba fàcilment als manuals. A més, la icona de l'ull és totalment críptica.
Per cert, només és una restricció a nivell alumne oi? el professorat si que ho poden veure encara que no siguin del grup?
Moltíssimes gràcies.
En resposta a Albert Corral

Re: Contingut visible per un GRUP?

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Albert,
doncs tens raó amb això que no surt als manuals, jo ho vaig descobrir no fa gaire, no et pensis! En principi funciona amb qualsevol recurs on ho facis sevir, tot i que no els he provat tots.
Efectivament, el professorat editor sí que ho veu encara que sigui d'un altre grup.

Fins ara,
Mònica