Missatgeria no s'obre

Missatgeria no s'obre

per EDUARD PEREZ MONFORT -
Nombre de respostes: 7

Hola a tothom,

Bona tornada de vacances!

M'he trobat que els missatges del meu compte de professor (Eduard Perez Monfort) no s'obren. No en puc veure ni escriure cap. Als altres companys els va bé. No sé si podria ser que tinc més de 2900 missatges a l'històric i no carrega.

Si li podeu fer una ullada.
Moodle Castellarnau: https://educaciodigital.cat/iescastellarnau-sabadell/moodle/

Moltes gràcies.

Eduard


En resposta a EDUARD PEREZ MONFORT

Re: Missatgeria no s'obre

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Eduard,
hem fet un "inicia sessió" com a tu i ens ho ha obert, això sí, ha trigat moltíssim!
Si vols podem intentar esborrar tots els missatges directament des de la base de dades, però clar, perdries l'històric.

Ja ens diràs.

Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatgeria no s'obre

per EDUARD PEREZ MONFORT -
Hola,
Gràcies per la ràpida atenció. Ja em suposava que era això, però no carregava i al cap de molta estona em donava error. Ara ho he tornat a provar i ha trigat però ha carregat.
M'agradaria eliminar l'històric de 2919 missatges, però no ho he pogut per. Així aniria tot molt més ràpid. A més, des d'ara ja no soc l'administrador del Moodle del Castellarnau i no troben substitut!. Després de més de 20 anys! Increïble!!!!
Si ho poguéssiu fer.
Moltes gràcies i fins aviat.
Eduard
En resposta a EDUARD PEREZ MONFORT

Re: Missatgeria no s'obre

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Eduard,
mirem si ho podem fer de forma segura directament des de la base de dades. Et mantenim informat.

Després de vint anys de coordinador, potser sí que et tocava descansar, oi?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatgeria no s'obre

per EDUARD PEREZ MONFORT -
Hola, Mònica,
Avui he intentat veure missatges que he rebut i enviar-ne, però no s'obre la missatgeria del meu Moodle: Eduard Pérez Monfort.
Em dona error com pots veure al fitxer adjunt.
A veure podeu eliminar el 2900 missatges que tinc i puc fer servir la missatgeria.
Moltes gràcies.
Com a coordinador no estava cansat, ni de bon tros. Una feina que t'apassiona i és útil pel centre no és feina, és un goig de poder donar un servei a companys i alumnes. Ara ho farà una persona que no té massa idea de Moodle, i menys d'administrador. Coses del centre.
Eduard
Fitxer adjunt Error carregar missatges.jpeg
En resposta a EDUARD PEREZ MONFORT

Re: Missatgeria no s'obre

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Eduard,
encara busquem la manera d'eliminar les converses i missatges però que només s'esborrin del teu usuari. En quan ho tinguem resolt t'avisem.

Si és cosa del centre ja sap més greu Trist

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatgeria no s'obre

per EDUARD PEREZ MONFORT -
Hola, Mònica,
He vist que ja heu pogut eliminar l'històric de missatges. Ara va molt bé!!!
Moltíssimes gràcies per la gestió i pel suport que m'heu donat en portar l'aula virtual del meu institut durant tants anys.
M'acomiado de vosaltres.
Molt bon curs.
Una abraçada.
Eduard
En resposta a EDUARD PEREZ MONFORT

Re: Missatgeria no s'obre

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Eduard,
tenia pendent avisar-te, divendres vam poder eliminar-los.

Aquí estem pel que necessitis, esperem trobar-te per aquí de nou ben aviat.

Fins ara,
Mònica