Competències

Competències

per RAMON RIERA GARRIGA -
Nombre de respostes: 7

Benvolguts,

En el seu dia vam carregar els fitxers de competències al Moodle de centre. Al cap d'un temps, el nou decret ha modificat les competències.

La meva intenció era esborrar les comptències de l'anterior decret i de mica en mica anar introduint les noves, adaptant una mica el redactat oficial a alguna cosa que s'entengui.

El problema que tinc és que no puc esborrar les copetències existents. M'imagino que el problema és que s'estan utilitzant en algun curs i per això no es poden esborrar. 

Hi ha alguna manera de veure on s'utilitzen (a quins cursos) ?

Moltes gràcies per endavant.

Ramon Riera.

En resposta a RAMON RIERA GARRIGA

Re: Competències

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Ramon,
revisarem si és possible extreure a través de la base de dades una llista de les competències i els cursos on apareixen. Ens recordes el vostre Moodle?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Competències

per RAMON RIERA GARRIGA -
Bon dia Mònica,
El Moodle del meu centres és
https://educaciodigital.cat/iescarlesrahola/moodle/

He trobat com veure a quin curs s'utilitza cada una de les competències però cal fer-ho una a una.

Administrador del lloc / General / Competències / marc de competències / i aquí clicant cada una de les competències al clicar a enllaçar apareix l'opció de cursos enllaçats.

El problema que tinc ara és que un cop sé el curs, em costa molt veure quines son les tasques.
Ho intento mirar des de la configuració del qualificador, però no aconsegueixo treure-les totes.
Em sembla que ja les he canviat totes les activitats que tenien competències però tot i això no puc esborrar-les.

Moltes gràcies per endavant.
Ramon Riera.
En resposta a RAMON RIERA GARRIGA

Re: Competències

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Ramon,
bona troballa!
He fet proves a un Moodle d'Àgora i pel que he pogut veure si la competència no té cap curs enllaçat es pot esborrar.

Pots passar-nos un cas concret que no puguis a veure si podem anar estirant del fil?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Competències

per RAMON RIERA GARRIGA -
Hola Mònica,
He anat a la competència Científico Tecnològica i he repassat les 4 dimensions que té.
En un parell de dimensions he revistat cada una de les possibilitats que ofereix. 
El missatge que obtinc sempre és el mateix, em diu que no hi ha cursos enllaçats
CompeCCCT.PNG

Però no la puc esborrar.
He anat després a Administració del lloc / Qualificacions / Escales
Allà em diu que l'escala s'està utilitzant però no puc veure a quins cursos. Com que s'està utilitzant, no la puc esborrar.
Escala



Moltes gràcies per endavant.
Ramon Riera.


En resposta a RAMON RIERA GARRIGA

Re: Competències

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Ramon,
hem estat fent diverses proves a un altre Moodle i ens trobem amb el mateix problema que tu. Seguirem fent proves a veure si aconseguim trobar una solució.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Competències

per RAMON RIERA GARRIGA -
Mònica,
Podria ser que només ho pugui esborrar un "superadministrador" ?
Quan vas a Administrador del lloc / General / Marc de competències, a la categoria de les competències hi posa "sistema". Això deu requerir de permisos especials per poder-ho esborrar, potser?

compe3.png
Moltes gràcies per endavant.

Ramon Riera.
En resposta a RAMON RIERA GARRIGA

Re: Competències

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Ramon,
en aquest cas l'usuari "admin" ja té tots els permisos referents a les competències. Que estiguin a la categoria sistema vol dir que es poden fer servir a tot el Moodle.

Fins ara,
Mònica