Bloc administració

Bloc administració

per DANIEL FERNANDEZ GARCIA -
Nombre de respostes: 7

Bon dia, en la nova versió no aconsegueixo localitzar la manera d'afegir el bloc "administració" en els cursos. Es el bloc on es trobaven funcions com "reiniciar" o "restaurar" Vaig a "afegir un bloc" però no el trobo. Algú em podria ajudar? Moltes gràcies. 

En resposta a DANIEL FERNANDEZ GARCIA

Re: Bloc administració

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Daniel,
Moodle ha deixat d'incorporar l'antic bloc d'Administació als temes basats en Boost com el nostre. Des de fa ja algunes versions de Moodle, totes les opcions que apareixien en aquest bloc van ser reubicades perquè fos tot més usable. A la versió nova de Moodle 4.1 les opcions les trobaràs a les pestanyes del curs:


Si tens qualsevol dubte, o no trobes alguna opció ens ho dius i ho revisem.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Bloc administració

per DANIEL FERNANDEZ GARCIA -
Moltes gràcies per al resposta. Ja m'havia adonat que les funcions que d'aquest bloc havien estat redistribuïdes. Tanmateix no trobo enlloc les funcions REINICIAR i CÒPIA DE SEGURETAT.
En resposta a DANIEL FERNANDEZ GARCIA

Re: Bloc administració

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Daniel,

ho trobaràs anant a Més - Reutilització del curs. Allà veuràs un desplegable on triar si vols restaurar un curs, fer una còpia, importar o reiniciar.


Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Bloc administració

per ANNA CASAMITJANA ROBERT -
Hola! Venia just a preguntar això perquè una companya m'ha demanat com reiniciar el curs i no ho trobàvem cap de les dues... gràcies Daniel i Mònica! Ha quedat força amagat... això és degut a la versió o es pot "imposar" que aparegui al menú més?

Gràcies i bon estiu!
En resposta a ANNA CASAMITJANA ROBERT

Re: Bloc administració

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Anna,
a la versió 4 de Moodle han agrupat opcions com aquesta, altres que han agrupat són per exemple les opcions de compleció. A poc a poc ens anirem acostumant Somrient

Fins ara,
Mònica