copiar un tema d'un curs a un altre

copiar un tema d'un curs a un altre

per ALBERTO BACH BENAIGES -
Nombre de respostes: 7

Hola

voldria copiar tot el contingut de la secció 3 del curs: https://educaciodigital.cat/iespuigcargol-calonge/moodle/course/view.php?id=497&section=3

TEMA 2 QUÍMICA): REACCIONS QUÍMIQUES


a la secció 9 del curs: https://educaciodigital.cat/iespuigcargol-calonge/moodle/course/view.php?id=522&section=9

Tema 9

  • Aquest tema

    Tema 9

    • ESTEQUIOMETRIA  REACCIONS QUÍMIQUES I ESTEQUIOMETRIA

com ho hauria de fer?


moltes mercès

Albert


En resposta a ALBERTO BACH BENAIGES

Re: copiar un tema d'un curs a un altre

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Albert,

en aquest cas has de fer una importació d'un curs cap a l'altre. Ho trobaràs explicat aquí.

Els recursos i activitats però, se situaran al mateix tema que en el curs d'origen. Un cop importats, els podràs moure allà on calgui. Jo el que faria és deixar el tema 3 buit, i després moure tot el tema allà on calgui. D'aquesta manera no se't barrejaran continguts.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: copiar un tema d'un curs a un altre

per ALBERTO BACH BENAIGES -
Merci Mònica, però per moure un tema d'una secció a una altre com ho faig, ja que només m'apareix el tema actual, el selecciono, el puc moure però no em deixa arrosegar-lo fins a la secció desti

merci de nou
En resposta a ALBERTO BACH BENAIGES

Re: copiar un tema d'un curs a un altre

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Albert,
ens pots indicar el curs i quin tema vols moure i a on per revisar-ho?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: copiar un tema d'un curs a un altre

per ALBERTO BACH BENAIGES -
Hola de nou,

El curs a importar i el curs destí el tens al primer missatge.

El problema està en que tot el material que hi ha a la secció 3 del curs destí (quimica de 1r de batxillerat) m interessa amb el que abans de fer la importació cal moure aquesta secció cap a una que no hi hagi res del curs destí

Albert
En resposta a ALBERTO BACH BENAIGES

Re: copiar un tema d'un curs a un altre

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Albert,
pel que veig el curs és tan gran que triga una bona estona en carregar l'estrelleta per moure seccions. Si vols en comptes arrossegar el tema 9 al lloc del tema 3 per combinar el que i ha a la secció 3 del curs d'origen, pots fer clic a l'estrelleta i se t'obrirà una caixa per fer clic allà on la vols. Jo et recomanaria que divideixis el curs en diferents cursos, ja que ara mateix la gestió és molt complexa. De cara a la nova aparença de Moodle 4, els curos tan llargs no serien tampoc gaire recomanables.

Si, tot i això, vols que t'ho importem nosaltres ens ho dius.

Per cert, quan dius secció 3 es correspon al tema 2 de química del curs d'origen, és així?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: copiar un tema d'un curs a un altre

per ALBERTO BACH BENAIGES -
Bones de nou,

ja està fet
una pregunta, com ho heu fet pq es vegin tots els temes?
merci
Albert