GINYS BARRA ESQUERRA

GINYS BARRA ESQUERRA

per SANDRA GODIA TORRENTE -
Nombre de respostes: 7

WEB SEGRE

Hola bona tarda! 

Tinc un dubte i no se pas com solucionar-lo. En l'apartat Estratègia Digital de Centre m'agradaria posar un menú a la part esquerra en què sortís el submenú (Part estratègica) i després diagnosi, objectius...Així com també Cultura digital i el submenú. No sé ni per on començar i si em poguéssiu explicar... Necessitaria que només sortís en aquesta pàgina d'Estratègia Digital de Centre i no en altres llocs. 

Moltes gràcies!

En resposta a SANDRA GODIA TORRENTE

Re: GINYS BARRA ESQUERRA

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Sandra,
ens pots passar l'URL del vostre Nodes per veure com ho teniu fet i buscar la millor opció?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: GINYS BARRA ESQUERRA

per SANDRA GODIA TORRENTE -

https://agora.xtec.cat/ce-elsegre/

Gràcies!

En resposta a SANDRA GODIA TORRENTE

Re: GINYS BARRA ESQUERRA

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Sandra,
he fet una ullada al vostre Nodes i perquè aparegui el menú només heu de fer un parell de canvis.

  1. Configurar les pàgines amb la plantilla "Barra esquerra (subpàgines)".
  2. A partir d'aquí, les subpàgines cal que a més de tenir aquesta plantilla, es defineixi la pàgina mare.

Us ho hem configurat a l'EDC: https://agora.xtec.cat/ce-elsegre/estrategia-digital-de-centre-edc/documents-curriculars/objectius/

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: GINYS BARRA ESQUERRA

per FRANCESC BUSQUETS BURGUERA -
Deixeu-me que us digui que la Mònica és una autèntica crack!

Tenim molta sort de comptar amb ella, i amb tot l'equip de l'empresa que gestiona Àgora, per a resoldre qualsevol tema. Sempre buscant la millor solució i explicant-ho si cal amb imatges i exemples. Tant de bo tots els serveis SAU del Departament funcionessin així.

Gràcies, Mònica!

(de part d'un que ja es jubila, content de veure que els serveis Moodle i Nodes que vam contribuir a posar en marxa estan en molt bones mans!)
En resposta a FRANCESC BUSQUETS BURGUERA

Re: GINYS BARRA ESQUERRA

per RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO -
No soc gaire religiós però en aquest cas no se m'acut res millor: AMÉN a les teves paraules Francesc.... soc incapaç de posar-me a fer el recompte de les innumerables vegades que m'ha ajudat i amb una gran agilitat....

La cultura digital a Catalunya és la suma de: l'ajuda desinteressada de tots els companys/es + Mònica Grau Prieto

He dit...
En resposta a FRANCESC BUSQUETS BURGUERA

Re: GINYS BARRA ESQUERRA

per MONICA GRAU PRIETO -

Francesc, Rafel,

M’heu fet posar vermella. Moltes gràcies per les vostres paraules. El vostre reconeixement, em (ens) fa continuar prestant el suport que necessiteu amb una voluntat de resoldre els dubtes i problemes que us aneu trobant. Aquí estem. Francesc, has estat un plaer poder treballar amb tu més de 20 anys. He après i he crescut al teu costat. Et trobaré molt a faltar. Gràcies!!!

Ens seguim veient!

Mònica