Configurar missatgeria privada

Configurar missatgeria privada

per GEMMA FABREGAS PUIG -
Nombre de respostes: 4

Hola, 

Necessitem ajuda amb el xat de Moodle Eix. 

- Podem recuperar converses (senceres) i missatges que l'alumnat ha eliminat de la seva missatgeria? 

- Divendres vaig intentar canviar la config, prohibint el permís d'eliminar missatges al rol d'alumne, però després al provar-ho amb l'usuari d'un alumne continuava podent esborrar missatges... 


Estic parlant de:

https://educaciodigital.cat/ceip-lola-anglada-badalona/moodle/


Gràcies! 


En resposta a GEMMA FABREGAS PUIG

Re: Configurar missatgeria privada

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Gemma,
no pots evitar que s'eliminin els missatges només al rol alumnat, has de denegar el permís al rol "Usuari autenticat". Això farà que cap usuari del Moodle pugui esborrar missatges. El permís a denegar és moodle/site:deleteownmessage.

Pel que fa als missatges esborrats, cal tenir en compte que si l'elimina un dels usuaris, no s'elimina a l'altra persona. Estem revisant si els missatges eliminats per ambdós usuaris es desen d'alguna manera a la base de dades, però ens hauries de concretar una mica més, usuaris afectats, dia/hora dels missatges aproximadament... Ens pots enviar aquesta informació a agora@xtec.cat explicant-nos el detall de què voleu.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Configurar missatgeria privada

per GEMMA FABREGAS PUIG -
Hola,
Adjunto captura, a veure si ho he fet correctament... doncs des del meu usuari segueixo podent suprimir missatges que envio.
Sembla ser que ja no necessitarem recuperar les converses... i si deixem la configuració canviada, doncs ja serà suficient. 

Gràcies!
Fitxer adjunt permisos missatgeria.png
En resposta a GEMMA FABREGAS PUIG

Re: Configurar missatgeria privada

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Gemma,
hem canviat de prohibeix a impedeix, amb això és suficient.

Tu pots seguir eliminant missatges perquè ets gestora, un usuari que no sigui administrador o gestor ja no pot eliminar missatges. Tingues en compte, però, que els usuaris que tinguin rol professorat tampoc no podran.

Fins ara,
Mònica