Problema amb un alumne que el segon cognom és incorrecte

Problema amb un alumne que el segon cognom és incorrecte

per JOSEP SENDRA SENDRA -
Nombre de respostes: 1

Hola,

Per motius que desconec, tinc una alumna a un curs moodle, que el segon cognom no correspon a aquesta persona. Figura que el nom i el primer cognom sí, però el segon no. El més estrany és que el correu electrònic lligat al seu nom, sí és el d'aquesta persona. Des del CRP ells no poden canviar les dades dels cognoms d'Odissea, solament el Gtaf, llavors la meva pregunta és com canviar aquest segon cognom de l'alumne, ja que la meva suposició és que aquest alumne estigui utilitzant el nom i cognoms d'una altra persona. Aquest tema, per la qüestió de dades personals s'hauria de parlar per correu o mòbil. jsendra4@xtec.cat.

Salutacions

En resposta a JOSEP SENDRA SENDRA

Re: Problema amb un alumne que el segon cognom és incorrecte

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep,
quan s'accedeix per primer cop amb GICAR es crea l'usuari amb el nom i cognoms que consten a GICAR. El propi usuari pot modificar el seu nom i cognoms i segurament és el que ha fet. Si tens dubtes que n'estigui fent un mal ús, pots escriure a odissea@xtec.cat o a Cultura Digital per veure com procedir. Val a dir que com que el nom d'usuari és el DNI, des d'Odissea us podran ajudar a identificar si és la persona que diu ser o no.

Fins ara,
Mònica