accés invàlid

accés invàlid

per MARIBEL GARCIA CABEZUELO -
Nombre de respostes: 11

Hola,

Tinc una alumna que fins ara accedia al seu curs sense problemes, però aquest matí li sortia el missatge "accés invàlid". Li he actualitzat el perfil, però no hi ha manera.

Ens podeu ajudar?

Gràcies,

Maribel

En resposta a MARIBEL GARCIA CABEZUELO

Re: accés invàlid

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Maribel,
ens pots enviar una captura de pantalla de l'error? i l'enllaç al curs on no pot accedir?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: accés invàlid

per MARIBEL GARCIA CABEZUELO -

Li demano a l'alumna la captura de pantalla de l'error.

De moment, et passo l'enllaç del curs:

https://agora-eoi.xtec.cat/eoimanresa/moodle/course/view.php?id=83 


Gràcies,

Maribel

En resposta a MARIBEL GARCIA CABEZUELO

Re: accés invàlid

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Maribel,
fent un "Inicia sessió com a..." s'accedeix correctament. A veure si la captura ens dona més dades.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: accés invàlid

per MARIBEL GARCIA CABEZUELO -

A veure si et serveix,

Gràcies,

Maribel

Fitxer adjunt image0.jpeg
En resposta a MARIBEL GARCIA CABEZUELO

Re: accés invàlid

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Maribel,
hem revisat el log d'errors i el problema és que no posa bé la contrasenya. Hauria de demanar un recordatori des de la mateixa pantalla d'autenticació o bé li podeu posar vosaltres una de nova i fer-li arribar.

Val a dir que tot el registre d'errors només hi ha un intent d'accés amb el seu usuari o correu.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: accés invàlid

per MARIBEL GARCIA CABEZUELO -

L'alumna em diu això:

Em segueix sortint això (foto), no hi hauria alguna manera de crear algun usuari nou? Em passa tant al mòbil com al ordinador. Quan em canvieu la contrasenya em funciona una vegada, però quan vull entrar un altre cop ja no em deixa. A més he provat totes les contrasenyes i res. Tampoc em deixa entrar com a convidat per què diu que no es pot, ni amb la meva conta google.

Si no hi ha més remei, l'elimino i vreo un usuari nou?

Gràcies,

Maribel 


Fitxer adjunt image.png
En resposta a MARIBEL GARCIA CABEZUELO

Re: accés invàlid

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Maribel,
abans de crear un usuari nou, vaig a fer proves de canvi de contrasenya de la usuària a veure si em passa el que ella diu. El que descriu és molt estrany i més aviat jo crec que el problema és funcional. Si fos així, per molt que li creem un usuari nou, li passaria el mateix.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: accés invàlid

per MARIBEL GARCIA CABEZUELO -

Ara em diu que creu que va ser un problema d'Internet i que si li torna a passar m'ho dirà.

Em sap greu haver-te fet perdre el temps.

Moltes gràcies,

Maribel

En resposta a MARIBEL GARCIA CABEZUELO

Re: accés invàlid

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Maribel,
no pateixis. De cara a properes vegades, quan hagis de fer un canvi de contrasenya, recomana també que esborrin la memòria cau del navegador.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MARIBEL GARCIA CABEZUELO

Re: accés invàlid

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Maribel,
a quina hora et va enviar el missatge? Perquè ahir després de molts errors de contrasenya, va aconseguir entrar.



Pots mirar tu mateixa els seus registres aquí. Veuràs que hi ha vegades que li dóna errors, d'altres que ha canviat la contrasenya (segurament li heu imposat canvi de contrasenya el primer cop que entri), etc... Ella diu que només pot entrar un cop i després ja no, i això no encaixa amb el log. De moment no he tocat res del seu perfil, així que hauria de poder seguir entrant.

Fins ara,
Mònica