Emoticons

Emoticons

per ELENA MA. PEDROCCHI RIUS -
Nombre de respostes: 7

Hola,

M'han comentat que en el quadre de text de la retroacció, quan corregeixes una tasca, es poden posar emoticones clicant la tecla windows i el punt. Ho he provat, però no em surt. S'ha de donar d'alta aquesta funció d'alguna manera?

El Moodle del centre és: https://educaciodigital.cat/sesfontsdelglorieta/moodle/

Moltes gràcies,

Elena pedrocchi

En resposta a ELENA MA. PEDROCCHI RIUS

Re: Emoticons

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Elena,
no havia vist mai aquesta combinació de tecles per afegir emoticones, i de fet, a mi no m'ha funcionat.

El millor per afegir emoticones als vostres textos és afegir la icona a la barra d'eines. Per fer-ho cal que accediu amb l'usuari "admin" i aneu a Administració del lloc | Connectors | Editors de text | Editor HTML Atto | Configuració de la barra d'eines Atto.

Un cop allà, a la línia "style 1" o "files" afegiu una coma i la paraula "emoticon" (sense les cometes), deseu els canvis i quan aneu a qualsevol caixa de text amb editor podreu afegir les emoticones,

Quedaria així:

Perquè les emoticones apareguin com a imatges i no com a text (per exemple Gran somriure) caldrà també que aneu a Administració del lloc | Connectors | Filtres i activeu el filtre "Visualitza emoticones com a imatges". Amb aquest filtre activat, si teclegeu l'emoticona, també es convertirà en imatge.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Emoticons

per ELENA MA. PEDROCCHI RIUS -
Ho he fet tot, però no se m'insereixen com imatges...què més puc fer?

Gràcies,
Elena P.
En resposta a ELENA MA. PEDROCCHI RIUS

Re: Emoticons

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Elena,
quan afegeixes l'emoticona surt en mode text, és quan deses que fa la conversió i el mostra.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Emoticons

per ELENA MA. PEDROCCHI RIUS -
Ho deso, però em segueix sortint com a text.
En resposta a ELENA MA. PEDROCCHI RIUS

Re: Emoticons

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Elena,
em pots passar l'enllaç del lloc on ho proves? Precisament la captura que t'he posat és del vostre Moodle així que està ben configurat, per tant, el problema deu ser un altre.

Fins ara,
Mònica