Ponderacions en el llibre de qualificacions

Ponderacions en el llibre de qualificacions

per MONICA SANS RAMOS -
Nombre de respostes: 7

Hola a tothom,

Tinc problemes en els càlculs que Moodle em fa amb les ponderacions que he posat en un curs. Es tracta de la matèria d'informàtica de 4t i tinc moltíssimes activitats, ara mateix 5 unitats.

M'agradaria tenir en cada trimestres els temes amb ponderacions diferents, per ai`xo he agafat per tot el curs Mitjana ponderada de les qualificacions


Dins tinc 1 aval, 2 aval i 3aval.

Dins de la 1aval he posat el mateix


i dins tinc les UD, ara mateix 5. A cada UD li he posat una ponderació

i dins de cada UD cada activitat té una ponderació diferent


La cosa és que ja he posat les notes i al fer les mitjanes els resultats no poden ser, en algun lloc fallo, doncs tinc un alumne que té tot fet i amb molt bones notes (excel·lent) i li surt una nota final de trimestre de 6




No pot ser, hauria de tenir com a mínim un 8.

No sé què estic fent malament, em podeu donar un cop de mà?

Les notes les poso en base a 10, pot ser he de psar en base a 100? Les ponderacions amb números enters.


Merci per avançat!!!


Mònica


En resposta a MONICA SANS RAMOS

Re: Ponderacions en el llibre de qualificacions

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Mònica,
ens pots passar l'enllaç al curs per revisar-ho?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ponderacions en el llibre de qualificacions

per MONICA SANS RAMOS -
AL final he baixat totes les dades en un full de càlcul i he fet mitjanes de les notes de cada UD i em dona molt diferent. Estic segura que m'estic equivocant, però no sé on.

Tampoc he trobat cap material o recurs d'aprenentatge o s'expliqui com utilitzar les ponderacions.

Moltes gràcies per la ràpida resposta!!!


Mònica
En resposta a MONICA SANS RAMOS

Re: Ponderacions en el llibre de qualificacions

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Mònica,
em pots enviar aquest full de càlcul a agora@xtec.cat on pugui veure clarament les diferències?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ponderacions en el llibre de qualificacions

per MONICA SANS RAMOS -
Hola Mònica,


Si aquí el tens (he esborrat els cognoms de l'alumne). Veuràs també que he esborrat ítems. La veritat és que les mitjanes de cada UD les fa bé, el problema està en quan fa la seva mitjana per donar la nota final de la 1aval.

Per cert, una altre cosa, puc sumar punts en alguns alumnes que han fet activitats d'ampliació però que no influeixi negativament en els altres que no les han fet?



Moltes gràcies per tot!!!
En resposta a MONICA SANS RAMOS

Re: Ponderacions en el llibre de qualificacions

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Mònica,
crec que el problema estava en les ponderacions de les unitats, les he posat tal com tens a la fórmula del full de càlcul i ara diria que ja quadra. Un petit detall, al full de càlcul els alumnes tenen nota del Inkscape, però al Moodle no hi ha cap alumne amb nota.

Això dels punts extra es pot fer amb alguns mètodes de qualificació, podries fer servir crèdits extra si canvies a Mitjana ponderada simple, però això tindria alguna afectació en els càlculs. Ho pots trobar explicat aquí:



Mira a veure si t'encaixa bé el canvi.

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ponderacions en el llibre de qualificacions

per MONICA SANS RAMOS -


Moltes gràcies per la ràpida resposta!!!


Un petit detall, al full de càlcul els alumnes tenen nota del Inkscape, però al Moodle no hi ha cap alumne amb nota.
Si, 🙄 vaig posar la nota per fer proves, encara no han lliurat les activitats. 😊

Faig una ullada a veure com ha quedat tot i veig què vaig fer malament.


Merci de nou!

Mònica