Utilització del HTML

Utilització del HTML

per Daniel Rayos -
Nombre de respostes: 5


Hola, m'agradaria fer una secció estil "acordió" per poder tenir pàgines i articles.
Estava posant un botó sense cap estil i per defecte em posa un. Això em sembla una mica molest a l'hora de després aplicar-li el meu estil. Hi ha alguna via de quan estic utilitzant la part de html, no interfereixi?

FOTO:
he de modificar els estils 1 per 1 per treure l'estil que ve per defecte amb Nodes.
Hi ha alguna altra manera de fer un menú "acordió" cóm el de subpàgines, sense utilitzar html?

Gràcies

En resposta a Daniel Rayos

Re: Utilització del HTML

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Daniel,

pels botons et recomano que facis servir la Caixa d'Eines, segurament t'anirà millor que anar editant estils.

Pel que fa al menú, no se m'acut cap eina que et pugui servir, replicar el menú de les pàgines pot ser complicat. El que sí que podries provar és l'H5P que està incorporat als Nodes i que et permet fer acordions. Pots veure'n aquí un exemple.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Utilització del HTML

per ANNA CASAMITJANA ROBERT -

Hola Mònica!

en principi l'acordió no permet afegir imatges, oi? els apartats de títol i text (sobretot el de text) no permeten editar amb html, així que ni amb codi es podria, oi? saps si es podria trobar algun menú desplegable similar amb algun pluggin o alguna altra activitat h5p que sí que permetés adjuntar imatges en menús desplegables? m'ho han demanat en un centre. 

Gràcies



En resposta a ANNA CASAMITJANA ROBERT

Re: Utilització del HTML

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Anna,

efectivament l'H5P no permet posar imatges.

Ara mateix no hi ha cap alternativa per fer el que vols de forma senzilla. A pròximes versions de Nodes sí que està contemplat que hi hagi aquesta funcionalitat i d'altres pensades per a ajudar al disseny web.

Fins ara,

Mònica