Què faig amb aquest xml per donar permisos publicació de rúbriques

Què faig amb aquest xml per donar permisos publicació de rúbriques

per RICARDO ANTONIO COMENDADOR LEON -
Nombre de respostes: 3

Ara sóc administrador i puc finalment publicar una rúbrica.

https://agora-eoi.xtec.cat/eoisantacoloma/moodle/grade/grading/manage.php?areaid=5204

Vaig mirar l'enllaç que explica com fer que un professor pugui publicar rúbriques, però degut al meu desconeixment total, no sé com fer-ho. Per exemple, què he de fer amb aquest .xml que surt a la captura que adjunto? Importar-lo? A on?


Com puc donar permisos als professors per publicar rúbriques tenint en compte que no tinc ni idea? No hi ha cap vídeo tutorial per gent com jo que no té ni idea de res?

Moodle té tantes tecles que de vegades el més útil seria tenir vídeo tutorials per seguir fil per randa...

Gràcies


En resposta a RICARDO ANTONIO COMENDADOR LEON

Re: Què faig amb aquest xml per donar permisos publicació de rúbriques

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Ricardo,

has de fer dos coses, la primera és crear el rol, la segona és assignar el professorat al rol. T'adjunto un vídeo on es mostren tots dos passos:


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Què faig amb aquest xml per donar permisos publicació de rúbriques

per RICARDO ANTONIO COMENDADOR LEON -
Ha anat perfecte!
Moltes gràcies.
Imagino que només he assignat exclusivament aquest rol, el de publicar i desar rúbriques, oi? Tota la resta queda igual, és a dir: ningú és gestor, ni res: tothom és professor com abans, amb un permís addicional, oi?
En resposta a RICARDO ANTONIO COMENDADOR LEON

Re: Què faig amb aquest xml per donar permisos publicació de rúbriques

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Ricardo,
efectivament no heu donat més permisos del compte, els 13 usuaris que heu posat seguiran tenint el rol que toca dins dels cursos i a més podran definir rúbriques com a plantilles.

Fins ara,
Mònica