Llistat d'usuaris buit tot i que els usuaris tenim accés a Moodle

Llistat d'usuaris buit tot i que els usuaris tenim accés a Moodle

per LAURA REAL MUÑOZ -
Nombre de respostes: 3
Bon dia,

Avui he comès un error: volent esborrar l'alumnat de moodle he esborrat el professorat també. Els he tornat a incloure i els he donat accés als cursos sense cap problema. Veig que tenim accés a Moodle i als cursos als quals els hi he donat accés, però quan vaig al llistat d'usuaris per veure que efectivament tot estigui correcte representa que no tenim cap usuari, aquest és el missatge que em retorna:

0 / 23 Usuaris

No s'han trobat usuaris


Tot i que podem continuar treballant-hi em preocupa que això ens pugui donar problemes en el futur.

Moltíssimes gràcies per la vostra ajuda i disculpeu les molèsties.

Laura R.
En resposta a LAURA REAL MUÑOZ

Re: Llistat d'usuaris buit tot i que els usuaris tenim accés a Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Laura,
segurament tens algun filtre posat, pots indicar-nos l'URL del vostre Moodle?

I, aquesta captura és de la llista d'usuaris? o de les accions en bloc amb usuaris?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Llistat d'usuaris buit tot i que els usuaris tenim accés a Moodle

per LAURA REAL MUÑOZ -

Hola Mònica,

Quin greu, avui ho he mirat i veig que no hi ha cap problema, crec que em vaig posar nerviosa per haver esborrat el professorat sense voler i buscava problemes on no n'hi havia. Sembla que tot està en ordre.

Et deixo aquí la nostra url (https://agora-eoi.xtec.cat/eoitarrega/moodle/login/index.php), per si vols donar-hi un cop d'ull, però em sembla que no hi ha cap problema.

Disculpa les molèsties i moltíssimes gràcies per la vostra ajuda. 

Laura.

En resposta a LAURA REAL MUÑOZ

Re: Llistat d'usuaris buit tot i que els usuaris tenim accés a Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Perfecte, Laura!
segurament és el que deia, que hi havia algun filtre posat i fins que no has tancat sessió i has tornat a accedir no ha desaparegut.

Fins ara,
Mònica