H5P activitats

H5P activitats

per IMMACULADA PUJOL FARRE -
Nombre de respostes: 5

Hola,

des de l'actualització m'apareix el missatge següent en crear activitats de H5P


I tampoc aconsegueixo ( totes les activitats antigues sense problema) que es registrin les notes al llibre de qualificacions

En resposta a IMMACULADA PUJOL FARRE

Re: H5P activitats

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Immaculada,
aquest missatge surt quan accedeixes a una activitat H5P (nova versió) amb un usuari que no té el rol alumnat. Si accedeixes amb un alumne de veritat i fas l'activitat s'hauria de desar al llibre de qualificacions. Si no és així passa'ns l'URL del curs i activitat i ho revisem.

SI necessites més informació de la nova versió d'H5P, pots consultar aquesta PMF: Activitats H5P i banc de contingut

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: H5P activitats

per IMMACULADA PUJOL FARRE -

Hola Mònica


tenim problemes amb aquest moodle:

Continua sortint el mateix i no sé on està l'error.Les activitats antigues des altres moodles funciones ok.


https://educaciodigital.cat/cfa-martorell/moodle/enrol/index.php?id=449


moltès gràcies

En resposta a IMMACULADA PUJOL FARRE

Re: H5P activitats

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Immaculada,

ja hem trobat on era l'error, calia activar la part de seguiment de l'intent als paràmetres de l'activitat (Opcions dels intents):



Si accediu ara amb l'usuari alumne, veureu que ja no surt el missatge i que es desen les notes.

Fins ara,

Mònica


En resposta a IMMACULADA PUJOL FARRE

Re: H5P activitats

per CECILIA MAS CAPDEVILA -
Tinc problemes amb les activitats P5P. Les tinc activades i els professors no en poden crear. Acabo de veure que em surten dues icones per les activitats H5P.
Em podríeu dir quina diferència hi ha?
Gràcies
Fitxer adjunt h5p.jpg
En resposta a CECILIA MAS CAPDEVILA

Re: H5P activitats

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Cecilia,

durant l'estiu es va dur a terme la migració d'activitats H5P a la nova versió que incorpora Moodle (icona blava). Pots trobar com funciona ara la creació (dins del banc de preguntes) a la PMF Activitats H5P i banc de contingut. La versió antiga s'ha mantingut per si importeu un curs amb un H5P antic (icona negra) que pugueu veure'l i/o migrar-lo, però per crear-ne de nous cal fer servir la versió nova.

Si tens qualsevol dubte ens dius.

Fins ara,

Mònica