Àudio feedback

Àudio feedback

per LUCIA BONET -
Nombre de respostes: 7

Hola,

Estic buscant l'icona de grabadora per a poder qualificar la tasca tramesa en la forma d'àudio, però sembla que no la tenim activada aquesta funció. He repassat tots els connectors per a veure si s'ha de activar el de la veu, però no m'aclaro.

Algun consell?

Gràcies!

Lucia

https://agora-eoi.xtec.cat/eoirubi/moodle/course/view.php?id=849


En resposta a LUCIA BONET

Re: Àudio feedback

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Lucia,

per tal d'afegir el botó a la barra d'eines de l'editor cal accedir amb l'usuari "admin" i seguir les instruccions que trobaràs en aquesta PMF: Com afegeixo el botó d'enregistrament d'àudio a la barra d'eines de l'Atto?


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Àudio feedback

per MARIBEL GARCIA CABEZUELO -
Hola,

Un company em comentava ahir que a l'hora de donar feedback a un àudio d'un alumne aquests problemes:

- no apareixia el cursor per poder donar feedback escrit
- quan escoltava l'àudio de l'alumne i feia pausa, després no podia continuar escoltant des d'allà, tornava al principi directament

Gràcies!
Maribel
En resposta a MARIBEL GARCIA CABEZUELO

Re: Àudio feedback

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Maribel,
hem fet diverses proves i no hem pogut reproduir el que dius. Ens pots passar l'enllaç a la tramesa on passa per revisar-ho?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Àudio feedback

per MARIBEL GARCIA CABEZUELO -
Aquí el tens:

https://agora-eoi.xtec.cat/eoimanresa/moodle/mod/assign/view.php?id=46765&rownum=0&action=grader&userid=13016
En resposta a MARIBEL GARCIA CABEZUELO

Re: Àudio feedback

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Maribel,
el problema està en la configuració de la tasca, us hem canviat aquest paràmetre:


Les trameses que ja estan fetes seguiran igual, però les noves ja no tindran el problema.
El que podeu fer amb les tasques ja trameses és eliminar l'àudio dels comentaris de retroacció de la forma següent:


Un cop eliminat, tornar a fer clic al botó "2" per tornar a l'editor normal.

A veure si així se li resol el problema.

Fins ara,
Mònica