Problemes amb accés Consola d'administració Workspace

Problemes amb accés Consola d'administració Workspace

per RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO -
Nombre de respostes: 5

Bones

He configurat el moodle perquè els alumnes puguin accedir mitjançant els seus comptes de Google. El problema és que en la nostra consola d'administració jo crec que deuen estar "limitats" els remitents dels quals poden rebre correus els alumnes, perquè no els hi arriba a la seva bústia el correu per confirmar el compte que els hi envia el moodle, i no sé en quin apartat de la consola d'administració es pot canviar aquest ajust.

Ja sé que no és exactament un dubte sobre moodle sinó més aviat sobre la consola d'administració, però potser algú em pot ajudar.....

Moltes gràcies

En resposta a RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO

Re: Problemes amb accés Consola d'administració Workspace

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Rafael,
amb la consola de Google no et puc ajudar gaire, però potser pots treure la validació del correu de la configuració de Google OAuth, almenys fins que resoleu el problema.
Per fer-ho cal anar Administració del lloc | Servidor | Serveis OAuth2 --> Requereix correu electrònic de verificació.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb accés Consola d'administració Workspace

per RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO -
Ja m'han ajudat des del NUS. Moltíssimes gràcies com sempre Mònica.
En resposta a RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO

Re: Problemes amb accés Consola d'administració Workspace

per MONICA GRAU PRIETO -
Perfecte!
si tens una estona ens ho pots explicar per si algú més es troba amb el mateix problema.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb accés Consola d'administració Workspace

per RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO -
Molt bones,

Perdó pel retard, però comparteixo aquí la informació que em va passar l'Òscar Duran a través del NUS. S'ha d'anar a la configuració del Gmail de la consola d'administració, i afegir a la llista de dominis permesos el domini de "educaciodigital.cat". Penso que també és interessant afegir el domini "xtec.cat". Això sí, sempre vigilant que s'activa l'opció de la unitat organitzativa adequada, en aquest cas la dels alumnes.

A partir d'aquí els alumnes reben els mails de confirmació del Moodle sense dificultat. Adjunto una imatge que resumeix perfectament el procediment enviada per l'Oscar Duran..