Fer visible la nova web de centre

Fer visible la nova web de centre

per Francesc Haro Pareja -
Nombre de respostes: 3

Aquests dies estic preparant la web nova del centre amb NODES. Ja havia treballar amb Wordpress i més o menys sé com funciona. La nostra web actual (www.vilagran.cat) està allotjada en l'empresa CDMON. Al setembre volia donar de baixa aquest servei i posar en marxa la web nova (https://agora.xtec.cat/vilagran/). Què necessito perquè aparegui a Google quan cerco el centre al buscador? En resum, quins passos he de fer perquè la pàgina sigui visible a Internet al setembre. 

També hi ha l'opció de redireccionar la web a vilagran.cat i continuar amb l'allotjament a CDMON.

Moltes gràcies


En resposta a Francesc Haro Pareja

Re: Fer visible la nova web de centre

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Francisco,
en aquest cas jo el que faria és redirigir el domini a la web nova. A mida que l'aneu fent servir, anirà posicionant-se a les cerques de Google.

Podeu trobar-ho explicat en aquest enllaç: Com puc fer servir un domini propi a Nodes?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Fer visible la nova web de centre

per LAURA GUTIERREZ SORIANO -
Bona tarda,
He posat en marxa el nodes de l’escola ja que anem amb blogger i creiem que necessitem un canvi. Avui he demanat permís des de l’àgora i m’han aprovat la sol·licitud d’alta del servei nodes com també ser gestora dels serveis d’àgora del centre.
Quan entro al nodes del centre em diu que està en construcció. Fins aquí tot correcte. Quan volem buscar el nodes des del google i posem el nom de l’escola no hi ha cap pàgina que ens hi porti. És perquè està en construcció ho he de fer alguna altra cosa?
Mònica he anat a l'enllaç que has dit anteriorment i no m'acaba de quedar clar que he de fer.
A veure si m’ajudeu a solucionar-ho.
En resposta a LAURA GUTIERREZ SORIANO

Re: Fer visible la nova web de centre

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Laura,
Google triga uns dies a indexar les webs noves, a mida que hi aneu afegint contingut, sortirà a les cerques, no patiu.

Sobre redirigir el domini, què no et queda clar? Si m'ho pots detallar una mica més, miro d'ajudar-te.

Fins ara,
Mònica