Gestor dels serveis Àgora

Gestor dels serveis Àgora

per PERE LLORET BAYOD -
Nombre de respostes: 5

Hola, fins ara era gestor d'un centre, ara he canviat de centre i m'han assignat com a gestor del nou centre, però en el meu Àgora només m'apareixen a la web el serveis de l'anterior centre, el centre nou no. Ja he demanat a l'anterior centre que m'eliminin com a gestor. 

- Si faig Sol·licitud "Baixa al servei" podré sortir com a gestor o bé eliminaré tot el servei del centre?

- Puc ser gestor de dos centres diferents?

Gràcies

En resposta a PERE LLORET BAYOD

Re: Gestor dels serveis Àgora

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Pere,
no pots ser gestor de dos centres, t'han de donar de baixa de l'anterior. Si ens dius quin és el centre, ho podem fer nosaltres.

Si demanes la Baixa al servei, efectivament es faria una desactivació del Nodes del centre.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Gestor dels serveis Àgora

per PERE LLORET BAYOD -
Hola Mònica, gràcies per respondre de pressa. El centre en el qual em vull donar de baixa es l'INS Cassà de la Selva. I el nou centre on sóc, que ja m'han designat com a gestor, es el CFA La Selva. Moltes gràcies.
En resposta a PERE LLORET BAYOD

Re: Gestor dels serveis Àgora

per PERE LLORET BAYOD -
També caldria que em donéssiu de baixa del servei de Moodle de l'INS Cassà de la Selva. Gràcies.
En resposta a PERE LLORET BAYOD

Re: Gestor dels serveis Àgora

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Pere,
t'hem donat de baixa com a gestor de l'INS, ara si accedeixes ja veuràs els serveis del CFA.
Pel que fa a donar-te de baixa del Moodle de l'INS, en aquest cas és millor que li demanis al centre. Des de l'equip d'Àora, tot i que podem fer-ho, no fem accions amb els usuaris dels centres a menys que sigui per qüestions tècniques o erros.

Fins ara,
Mònica