URL de la pàgina NODES

URL de la pàgina NODES

per DAVID MUÑOZ CUADRILLERO -
Nombre de respostes: 11

Bona tarda a tothom,

darrerament el nostre centre s'ha passat a nodes i estic dissenyant la pàgina web nova en aquest format. El problema és que quan faig una cerca al google sobre el meu centre, no apareix mai l'espai nodes (només l'antiga i les xarxes socials del centre). Avui, al tocar l'apartat opcions -> general, al desar els canvis, em diu que he d'introduir una URL vàlida, em dona, per tant error.

El fet és que no em deixa canviar-la i no sé com fer-ho. Algú em podria donar un cop de mà? 

p.d.: també tinc problemes amb enllaçar el telegram amb el nodes, tot va bé però al grup de telegram no apareixen les actualitzacions. Podria també ser degut a això?


Moltes gràcies!

En resposta a DAVID MUÑOZ CUADRILLERO

Re: URL de la pàgina NODES

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, David,
un cop tinguis acabada la web nova el que caldria fer és redirigir la web antiga al Nodes, ho pots trobar explicat a aquesta PMF: Redirigir la web antiga de centre a NODES

No acabo d'entendre això de l'URL vàlid, ens pots dir l'URL del vostre Nodes per fer una ullada? Si pots, adjunta'ns una captura de pantalla per mirar d'entendre quin és el problema.

Mirem primer aquest error i després mirem el tema del Telegram.

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: URL de la pàgina NODES

per DAVID MUÑOZ CUADRILLERO -
Bon dia, Mònica,
doncs quan soc en aquesta secció de Nodes
opcions generals
i clico a desar els canvis, surt aquest avís
opcions generals amb error

En resposta a DAVID MUÑOZ CUADRILLERO

Re: URL de la pàgina NODES

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, David,
sembla un problema de tots els Nodes, ho revisarem. De totes maneres, no té cap implicació perquè els canvis es desen igualment.

Hem revisat la configuració del Telegram i hem fet algun canvi però tot i que les proves funcionen, no s'envien els articles etiquetats amb la categoria portada. Podeu revisar que al canal, el bot no sigui administrador? Acostuma a ser el problema més habitual.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: URL de la pàgina NODES

per DAVID MUÑOZ CUADRILLERO -

Hola Mònica,

El bot és administrador i l'únic permís que té habilitat és el d'enviar missatges.

Gràcies!

En resposta a DAVID MUÑOZ CUADRILLERO

Re: URL de la pàgina NODES

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, David,
proveu a eliminar el bot d'administrador del canal, us hauria de funcionar.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: URL de la pàgina NODES

per DAVID MUÑOZ CUADRILLERO -

Bon dia Mònica,

si trec el bot tampoc funciona. Tenia entès que el fet que el bot en fos administrador era el que permetia la publicació automàtica dels missatges. Acabo de crear un nou article per veure si el puja sense el bot i continua sense anar bé.

Moltes gràcies per tot,

Salut!

David

En resposta a DAVID MUÑOZ CUADRILLERO

Re: URL de la pàgina NODES

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, David,
ens hem trobat amb almenys un altre Nodes amb el mateix problema. El que hem pogut veure és que si a la configuració del Telegram, elimines la part de la categoria, els articles s'envien.



Tingues en compte, però que fent aquest canvi, s'envien tots els articles de totes les categories. Si en algun cas no vols que s'enviïn cal que desmarquis la casella "Envia a Telegram".



Seguirem investigant i si trobem alguna solució t'avisem.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: URL de la pàgina NODES

per DAVID MUÑOZ CUADRILLERO -
Moltes gràcies per tot, Mònica. Sembla que ja funciona el Telegram!
Demà o la setmana vinent em posaré amb el tema del web antic. El problema que veig amb la informació que em vas passar és que la nostra web antiga no és ni un sites, ni pertany a XTEC, sinó que és un web extern. 
En resposta a DAVID MUÑOZ CUADRILLERO

Re: URL de la pàgina NODES

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, David,
si és una web externa, a la que li podeu pujar un fitxer per FTP o similar, podeu fer servir la primera opció, pujar un fitxer index.html amb la redirecció. Si és una web externa però és un WordPress, podeu fer servir la mateixa que per a XTECBlocs. Veig que teniu un domini propi, també podríeu vincular el domini al Nodes en comptes de redirigir a la web antiga.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: URL de la pàgina NODES

per DAVID MUÑOZ CUADRILLERO -
Bon dia Mònica,
estic amb el traspàs del web antic al nou, i malgrat ser un WordPress, l'opció que marca per a XTECBlocs no m'ha funcionat. Com podria vincular el domini a Nodes? Potser seria la forma més ràpida i fàcil.
Moltes gràcies per tot el suport,
Salut!