Configurar drive com a repositori de moodle

Configurar drive com a repositori de moodle

per FR. JAVIER GRANDE GRANDE -
Nombre de respostes: 1

Fins ara al centre tenien un moodle intern però ha començat a donar problemes i hem decidit migrar a l’agora.
El problema és que les còpies de seguretat dels cursos són molt grans i no les puc pujar per aquest motiu. Estic intentant instal·lar el repositori de google drive però em surt el següent error:

Error d’autorització
Error 400: redirect_uri_mismatch

No pots iniciar la sessió en aquesta aplicació perquè no compleix la política d’OAuth 2.0 de Google.

Si ets el desenvolupador de l’aplicació, registra l’URI de redirecció a la consola de Google Cloud.

Porto barallant-me tot el dia i no me’n surto, cal alguna cosa especial en el moodle àgora? què m’estic perdent? Hi ha cap altra manera de pujar les còpies de seguretat grosses?

Moltíssimes gràcies per avançat


En resposta a FR. JAVIER GRANDE GRANDE

Re: Configurar drive com a repositori de moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola,
podeu trobar explicat pas a pas com configurar Google en aquesta PMF: Configuració del Moodle per utilitzar els repositoris de Google Docs

Per l'error que us surt segurament el problema està a l'URL que heu posat a:
  • URIs de redirecció autoritzats https://educaciodigital.cat/nompropidelcentre/moodle/admin/oauth2callback.php
Fixeu-vos que és com aquest canviant el que he marcat en groc pel nom propi del vostre centre.

Comentar-vos igualment que hi ha una incidència oberta a Moodle amb la restauració de cursos des del Drive, hi ha vegades que no funcionen.

Depenent de la mida dels cursos que vulgueu importar pode fer servir el Portal de Gestió (Què s'ha de fer per pujar fitxers més grans de 25 MBs al servidor?) on podreu pujar fitxers de fins a 800MB i recuperar-los des del Moodled; o bé el Dropbox, que funcionaria com el Drive i normalment no falla. Tal com dic, tot depèn de la mida de les còpies que vulgueu restaurar.

Fins ara,
Mònica