Rúbriques de tasca i de taller

Rúbriques de tasca i de taller

per SALVADOR CARDONA PERIS -
Nombre de respostes: 5

Bon dia,

Tinc creada aquesta tasca amb una rúbrica com a mètode de qualificació. Tinc la intenció de crear una activitat de tipus taller amb el mateix contingut: aquest taller.

Vull assignar al taller la mateixa rúbrica que a la tasca però quan la intento crear apareix un esquema en blanc per fer-la des de zero, i amb un format diferent que la rúbrica de tasca, i no puc importar i aprofitar la inicial.

Ho puc aconseguir?

En resposta a SALVADOR CARDONA PERIS

Re: Rúbriques de tasca i de taller

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Salvador,
malauradament això no és possible, és una petició de la comunitat de fa temps però de moment sembla que no l'han implementada, a veure si per al futur Moodle 4.1 ho fan.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Rúbriques de tasca i de taller

per ANNA CASAMITJANA ROBERT -
Hola, recuperant aquest fil, crec que feu referència a poder importar rúbriques des de fulls de càlcul, oi? jo venia a preguntar si és possible, ja que no trobo si hi ha manera de fer-ho. Aniria molt bé tenir les rúbriques en fulls de càlcul i poder-les importar al moodle de centre. Si és possible fer-ho, sabríeu com?
Moltes gràcies i bon cap de setmana!
Anna
En resposta a ANNA CASAMITJANA ROBERT

Re: Rúbriques de tasca i de taller

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Anna,
malauradament Moodle no permet fer les rúbriques a un full de càlcul i importar-les.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Rúbriques de tasca i de taller

per ANNA CASAMITJANA ROBERT -
Gràcies, Mònica! era per estar-ne segura que no m'estava perdent en algun lloc. A veure si mai hi ha l'opció en alguna actualització... 😅🤞, ja que normalment els docents, prèviament, preparen les rúbriques en fulls de càlcul.
Bones festes!