Incorporar activitats Ardora a un curs d'Àgora

Incorporar activitats Ardora a un curs d'Àgora

per JOSEP MARIA BANCELLS GUIXE -
Nombre de respostes: 4
Bona tarda:
Navegant per internet he descobert Ardora, una eina molt útil per crear activitats escolars (www.webardora.net).
He vist que és compatible amb el Moodle. Voldria saber si l'espai Agora està preparat per afegir-hi les activitats preparades amb Ardora. En cas afirmatiu, voldria saber el mètode.
Moltes gràcies
En resposta a JOSEP MARIA BANCELLS GUIXE

Re: Incorporar activitats Ardora a un curs d'Àgora

per Àlex Font Bonastre -
Hola Josep,
A la mateixa web d'Ardora el seu creador explica en la pestanya "AYUDA" i en l'apartat "Manuales", com crear paquets SCORM per al MOODLE.
Salut.
En resposta a Àlex Font Bonastre

Re: Incorporar activitats Ardora a un curs d'Àgora

per JOSEP MARIA BANCELLS GUIXE -
He aconseguit crear un paquet scorm 1.2 amb activitats ardora però no sé importar-les al Moodle. Em podeu ajudar?
En resposta a JOSEP MARIA BANCELLS GUIXE

Re: Incorporar activitats Ardora a un curs d'Àgora

per Àlex Font Bonastre -
Hola Josep,
Primer de tot has d'anar al menú "Administració" - "Fitxers" - "Penjar un Fitxer".
Quan el tens ja pujat en el teu Moodle has d'anar a "Afegeix una activitat" - "SCORM".
Aleshores et demana que lo posis el nom "Nom", un breu resum "Resum" i que li indiquis quin fitxer és "Fitxer del paquet - Tria o penja un fitxer", com que ja l'has penjat has de triar-lo.
A l'apartat de "Altres paràmetres" hi has de posar el "Mètode de qualificació", "Qualificació màxima", "Nombre d'intents" i "Mides finestra".
I ja està llest per treballar-hi.
Salut.
En resposta a Àlex Font Bonastre

Re: Incorporar activitats Ardora a un curs d'Àgora

per JOSEP MARIA BANCELLS GUIXE -
Gràcies.
Així ho he fet. Les activitats es visualitzen i es poden realitzar però no m'origina l'informe de qualificacions.
L'autor d'Ardora em comenta que havia de triar l'opció SCORM/AICC REMOT.
No me'n surto.