Calendari del moodle vinculat a Google

Calendari del moodle vinculat a Google

per LAIA ISERN TORRENT -
Nombre de respostes: 1

Una professora em comenta que des de la setmana passada quan entra una tasca al calendari del Moodle llavors l'escrit li surt al Calendari de Google.

No sap com es va vincular ni com treure-ho. M'ho he mirat i no ho he sabut trobar. 

0?ui=2&ik=89cc786f7e&attid=0.1.1&permmsgid=msg-f:1728013952921424198&th=17fb2388e6ccd146&view=fimg&fur=ip&sz=s0-l75-ft&attbid=ANGjdJ_92t6JmVi17OkFtphHlBSD_r0Ug-kF00UuZ_df564ERRZ-dMiMtNqWABIabVXd9zhznFVz99FGqZwMkFWxShl8duzHC-QfpXuX5ESh5PjFYc01loFbUVf0Fh4&disp=emb


Intentant ajudar-la he vist que si entro amb l'usuari Administrador a 'Gestiona les subscripcions' de qualsevol curs surt una línia, no sé si ha de sortir o és que l'he posat jo de manera involuntària.



En resposta a LAIA ISERN TORRENT

Re: Calendari del moodle vinculat a Google

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Laia,
pel que dius els esdeveniments del Moodle es visualitzen al calendari de Google, oi? En aquest cas, la usuària deu haver fet una subscripció des del seu compte de Google perquè li apareguin aquests esdeveniments.

El que tu veus ja és una altra cosa, nosaltres no ho podem veure perquè està associat al teu usuari, però si no tens necessitat de tenir sincronitzat un calendari de Google als teus cursos, pots esborrar-ho.

Fins ara,
Mònica