Problema amb pàgina d'inici

Problema amb pàgina d'inici

per YVONNE TUGUES BREYSSE -
Nombre de respostes: 5

Bon dia Mònica,

Un centre de la meva zona d'actuació té problemes amb la pàgina d'inici del seu Nodes.

https://agora.xtec.cat/escolapepacolomer

Comenten que fa temps que quan fan la cerca a Google no se'ls obre la pàgina d'inici (articles categoria portada). He estat mirant de trobar el problema amb ells i no me'n surto...

Ens podeu donar un cop de mà, sisplau?

Moltes gràcies!

Yvonne

En resposta a YVONNE TUGUES BREYSSE

Re: Problema amb pàgina d'inici

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Yvonne,
doncs hi havia força coses eliminades (pàgines que són necessàries per al funcionament de la web).
Hem creat aquestes pàgines i ara ja es mostra correctament la portada.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb pàgina d'inici

per SE CRP del Baix Llobregat IV . -
Moltes gràcies Mònica!

El dimarts vaig llegir-te i la URL funcionava perfectament, però ara mateix el centre em comenta que tornen a tenir el mateix problema i asseguren que no han tocat res. Els he recomanat que accedeixin al fòrum de dubtes de Nodes i segueixin en contacte ells directament amb vosaltres. Segur que us entendreu millor Complicitat

Yvonne
En resposta a SE CRP del Baix Llobregat IV .

Re: Problema amb pàgina d'inici

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Yvonne,
hem tornat a arreglar la pàgina d'inici, ara estava privada i amb una data de publicació a futur. D'aquesta manera el Nodes no la pot carregar.

Els Nodes per defecte tenen dues pàgines d'inici preconfigurades:
  • Pàgina d'inici (buida): no conté res, és la pàgina que per defecte està seleccionada als Nodes i el que fa és mostrar només els articles de portada.
  • Avisos: aquesta pàgina està pensada per afegir contingut puntual, festes, avisos, matrícules, portes obertes... quan es tria aquesta pàgina la portada mostra aquesta informació i a continuació els articles.
Si volen posar avisos, poden fer servir la pàgina Avisos amb aquest contingut i el dia que la vulguin publicar anar a Personalitza | Pàgina d'inici i a l'apartat Pàgina d'inici triar la d'Avisos. Un cop ha passat el moment de tenir aquesta informació, han de tornar a triar la Pàgina d'inici (buida).

En aquests dos enllaços, s'explica una mica la idea de com fer servir les pàgines d'inici:

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb pàgina d'inici

per YVONNE TUGUES BREYSSE -
Bon dia Mònica,

Tot i que ja fa dies que vam llegir la teva resposta, avui m'he adonat que encara no t'havia donat les gràcies.

He recomanat al centre que les persones que administren el Nodes facin el curs i/o es mirin amb deteniment els materials de l'Ateneu per evitar més "destrosses". Quina sort tenim de poder comptar amb el vostre suport en aquests casos! Complicitat

Una abraçada,
Yvonne