Penjar document .pdf

Penjar document .pdf

per LAURA SABATA PUJOLS -
Nombre de respostes: 8

Bona tarda,

Es possible penjar un document .pdf de diverses pàgines directament a la notícia i no mitjançant un enllaç?

Gràcies


Laura

En resposta a LAURA SABATA PUJOLS

Re: Penjar document .pdf

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Laura,
hem mogut aquest fil ja que estava a l'antic fòrum de les intranets i se'ns havia passat. Mirarem de tancar aquest fòrum perquè no torni a passar.
Per tal d'incrustar un PDF pots fer servir aquest codi HTML:

<object style="width: 800px; height: 600px;" data="https://URLdelDocument.pdf" width="300" height="150"></object>

Cal que substitueixis l'URL del document pel teu.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Penjar document .pdf

per MARTA GARRIGA GINESTA -
Hola, Mònica,

tinc un pdf de diverses pàgines incrustat amb el codi següent:

Calendari Activitats curs 2021-2022


Des d’un ordinador es veu tot el document però des d’una tauleta només veu 1 pàgina (la primera) i per tant no té la barra de desplaçament. He utilitzat el codi Html que has facilitat al missatge anterior i tampoc em funciona.

Donant-vos les gràcies per avançat, rebeu una cordial salutació. I bon any 2022!
En resposta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: Penjar document .pdf

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marta,
molt bon any!
ens pots passar l'URL de l'article o pàgina on es troba aquest PDF, no he sabut trobar-lo.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Penjar document .pdf

per MARTA GARRIGA GINESTA -
Hola, Mònica, molt bon any!

Et passo l'enllaç: https://agora.xtec.cat/iesagustiserra/calendari-reunions/. Compte que és una pàgina amb contrasenya. Cal que la tregui?

Una salutació i moltes gràcies per avançat,
En resposta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: Penjar document .pdf

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marta,
sembla que això depèn del navegador del mòbil. Jo he provat per exemple amb Chrome i el que fa és obrir-lo però no el mostra incrustat (segurament per seguretat). Malauradament, no podem controlar la forma en què els navegadors dels telèfons o tauletes mostren aquests fitxers.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Penjar document .pdf

per ANNA ALSINA GARCIA -
Hola! Aprofito aquest tema antic ja que m'estic trobant amb un problema al compartir un document en un article. En un primer moment vaig provar de compartir el document (creat amb l'eina de documents del drive) des del propi drive fent servir l'opció de publicació al web. El document es penja però la finestra que crea és molt petita i no es pot llegir bé.
Al cercar alguna resposta que em pogués ajudar per aquí he trobat el codi anterior però em queda el quadrat en gris, sense poder veure el document.
A veure si em pots ajudar i em dius què estic fent malament! Moltes gràcies.