Copiar qüestionari ja fet incloent tots els intents (no = a duplicar)

Copiar qüestionari ja fet incloent tots els intents (no = a duplicar)

per JORDI MARFULL SALAS -
Nombre de respostes: 4

Hola,

Acabo de fer un qüestionari amb els meus alumnes i per error meu (hi havia un error en el nom del qüestionari) els hi he obert un qüestionari que no era el del seu grup sinó el d'un altre grup que ja havien fet el qüestionari el passat dimarts i ara en un mateix qüestionari tinc barrejats els intents dels dos grups i això em dificulta la gestió.

Duplicar el qüestionari no em serveix perque no m'arrosega els intents, el que voldria és una còpia incloent tots els intents,  per després tenir en el curs dos qüestionaris per separat per cadascun dels grups un cop suprimits els intents que no corresponen al grup en qüestió.

El qüestionari és el que a posteriori de l'error li he posat el nom QF_T1 (Grup AC) i aquest és l'enllaç:

educaciodigital.cat/ies25enaolimpiada-bcn/moodle/mod/quiz/view.php?id=107428

Un cop tingui els dos questionaris, el QF_T1 (Grup AC) i el QF_T1 (Grup AC) (còpia) (o el nom que li volgueu possar) canvaiaré els noms perque em quedi el QF_T1 (Grup A) i el QF_T1 (Grup C) que és com havia de ser sinó jo m'hagués equivocat.


Si fos possible fer això que us demano, és a dir, afegir en el meu curs una còpia d'aquest qüestionari QF_T1 (Grup AC), que no duplicar-ho, em farieu un gran favor.

Moltes gràcies,





En resposta a JORDI MARFULL SALAS

Re: Copiar qüestionari ja fet incloent tots els intents (no = a duplicar)

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jordi,
hem fet una còpia del qüestionari amb dades d'usuari i l'hem pogut restaurar. L'hem deixat a sota del qüestionari original, ocult als estudiants.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Copiar qüestionari ja fet incloent tots els intents (no = a duplicar)

per JORDI MARFULL SALAS -
Hola Mònica,

Moltes gràcies. Espero que no em torni a passar un altre cop, però només per saber-ho, perque no m'agrada molestar, aquesta còpia amb tots els intents només la podeu fer vosaltres?

Jordi
En resposta a JORDI MARFULL SALAS

Re: Copiar qüestionari ja fet incloent tots els intents (no = a duplicar)

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jordi,
sí que podeu fer-ho vosaltres. Només cal que accedeixis al qüestionari, facis clic a l'eina d'engranatge i triïs l'opció "Còpia de seguretat". Un cop tens la còpia feta (amb dades d'usuari) l'has de restaurar sobre el mateix curs. Per fer la còpia amb dades d'usuari, cal que feu servir l'usuari "admin", amb un usuari amb rol professorat les còpies es fan sense dades d'usuaris.

Fins ara,
Mònica