Vinculació accés al NODES amb usuaris Google

Vinculació accés al NODES amb usuaris Google

per RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO -
Nombre de respostes: 4

Bona tarda,

Estava provant de configurar l'accés al NODES també a través dels comptes de Google. A l'hora configurar l'API i els serveis a través del Google Cloud Platform em trobo amb un problema i és que el sistema em diu que no tinc cap unitat organitzativa associada. Sabeu on pot estar el problema?

Ho he estat fent amb el compte d'administrador de Google del domini de la nostra escola: @palm.cat.

Us adjunto captura de pantalla.Captura de pantalla d'intent de validar API.

En resposta a RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO

Re: Vinculació accés al NODES amb usuaris Google

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Rafael,
jo crec que ho pots configurar igual sota l'apartat "Sin organización". No coneixen Google Workspace a fons, però l'organització l'hauríeu de poder configurar al tauler d'administració del vostre compte de Google.

A veure si hi ha algun company que s'ho hagi trobat i et pot donar algun cop de mà. Sinó, una alternativa és que configureu l'accés mitjançant el compte XTEC del centre.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Vinculació accés al NODES amb usuaris Google

per RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO -
Estic intentant fer-ho amb el compte XTEC del centre i sembla que no tinc tants problemes. Ara l'altra problema que tinc és que he perdut el fil on sortia el manual per fer els procediments, me'l podries enviar?
Moltes gràcies!
En resposta a RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO

Re: Vinculació accés al NODES amb usuaris Google

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Rafael,
pots trobar-ho a l'apartat de preguntes freqüents de Nodes: https://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/page/view.php?id=1762

Des d'aquest mateix portal, si vas al menú de dalt del lloc i desplegues l'apartat Suport, trobaràs l'enllaç a les PMF d'Àgora, allà veuràs que hi ha tant les de Moodle com les de Nodes.

Fins ara,
Mònica
En resposta a RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO

Re: Vinculació accés al NODES amb usuaris Google

per JORGE DIAZ MORENO -
Bon dia Rafael,

les unitats organitzatives les pots crear seguint aquesta ruta: consola d'administració de Google Workspace - Directori - Unitats organitzatives.

Atentament,
Jorge