Problema al configurar el Moodle amb el servidor de correu XTEC-Gmail

Problema al configurar el Moodle amb el servidor de correu XTEC-Gmail

par SEBASTIAN CUADRAS JAUME,
Nombre de réponses : 3
En les instruccions que doneu (http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=101) per configurar aquest servei amb el Moodle, recomaneu posar com a usuari SMTP la direcció del correu del centre, que consta d'un número i @xtec.cat. Així ho he fet però m'he trobat que l'equip directiu utilitza aquesta direcció per altres motius. Quines solucions em proposeu? Puc posar la meva pròpia o cal demanar-ne una altra especial amb més capacitat?

Gràcies!!
En réponse à SEBASTIAN CUADRAS JAUME

Re: Problema al configurar el Moodle amb el servidor de correu XTEC-Gmail

par Pau Ferrer Ocaña,
Hola Sebastià,

Podries usar la teva pròpia, només recomanem l'ús de la del centre perquè pugui ser consultat per algú altre en cas que sigui necessari, o no publicar l'adreça pròpia si no es vol...

Pots fer servir l'adreça que tu creguis millor!


Pau
En réponse à Pau Ferrer Ocaña

Re: Problema al configurar el Moodle amb el servidor de correu XTEC-Gmail

par Àngels Pascual,
Hola companys,
al nostre centre ens hem trobat amb el mateix problema, i vaig usar el meu correu per a no haver d'inundar el del centre.
La meva pregunta és si podem crear un compte a gmail ("gmail.com) i utilitzar-lo enlloc d'un a xtec.cat? Si es pot fer, com s'ha de configurar el Moodle?
Moltes gràcies
Angels Pascual
CFA Segrià ,Lleida
En réponse à Àngels Pascual

Re: Problema al configurar el Moodle amb el servidor de correu XTEC-Gmail

par ANTONI GINARD LLADO,
      Hola Àngels,

Sí, podeu utilitzar qualsevol compte amb domini @gmail.com amb la mateixa configuració de servidor i port que amb el compte @xtec.cat.


Salutacions,

   Toni