Problema al configurar el Moodle amb el servidor de correu XTEC-Gmail

Problema al configurar el Moodle amb el servidor de correu XTEC-Gmail

per SEBASTIAN CUADRAS JAUME -
Nombre de respostes: 3
En les instruccions que doneu (http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=101) per configurar aquest servei amb el Moodle, recomaneu posar com a usuari SMTP la direcció del correu del centre, que consta d'un número i @xtec.cat. Així ho he fet però m'he trobat que l'equip directiu utilitza aquesta direcció per altres motius. Quines solucions em proposeu? Puc posar la meva pròpia o cal demanar-ne una altra especial amb més capacitat?

Gràcies!!
En resposta a SEBASTIAN CUADRAS JAUME

Re: Problema al configurar el Moodle amb el servidor de correu XTEC-Gmail

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Sebastià,

Podries usar la teva pròpia, només recomanem l'ús de la del centre perquè pugui ser consultat per algú altre en cas que sigui necessari, o no publicar l'adreça pròpia si no es vol...

Pots fer servir l'adreça que tu creguis millor!


Pau
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Problema al configurar el Moodle amb el servidor de correu XTEC-Gmail

per Àngels Pascual -
Hola companys,
al nostre centre ens hem trobat amb el mateix problema, i vaig usar el meu correu per a no haver d'inundar el del centre.
La meva pregunta és si podem crear un compte a gmail ("gmail.com) i utilitzar-lo enlloc d'un a xtec.cat? Si es pot fer, com s'ha de configurar el Moodle?
Moltes gràcies
Angels Pascual
CFA Segrià ,Lleida
En resposta a Àngels Pascual

Re: Problema al configurar el Moodle amb el servidor de correu XTEC-Gmail

per ANTONI GINARD LLADO -
      Hola Àngels,

Sí, podeu utilitzar qualsevol compte amb domini @gmail.com amb la mateixa configuració de servidor i port que amb el compte @xtec.cat.


Salutacions,

   Toni