Alta Nodes en mode de prova

Alta Nodes en mode de prova

par ENRIC ALVAREZ NEBOT,
Nombre de réponses : 4

Bon dia,

A la meva escola tenim la pàgina web amb domini propi allotjada en un servidor extern. Ens estem plantejant la possibilitat d'adoptar Nodes en un futur.

La meva pregunta és:

Hi ha la possibilitat de sol·licitar l'alta del servei per anar fent proves, però que no sigui públic per tal que les cerques a internet no es redirigeixin del nostre web actual en funcionament al lloc web nodes en mode de prova?

Gràcies

En réponse à ENRIC ALVAREZ NEBOT

Re: Alta Nodes en mode de prova

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Enric,
malauradament no és possible tenir l'entorn en mode proves. De totes maneres, mentre el nodes no tingui activitat, segurament a les cerques seguirà sortint el vostre web actual.

Fins ara,
Mònica
En réponse à ENRIC ALVAREZ NEBOT

Re: Alta Nodes en mode de prova

par FRANCESC BUSQUETS BURGUERA,
Hola Enric,

Podeu sol·licitar l'alta de Nodes i desactivar la indexació de Google, Bing i altres robots cercadors, fins que no la vulgueu fer pública.

Els passos a seguir, quan tingueu el Nodes activat, serien:

- Accedir al tauler d'administració amb l'usuari administrador que us facilitaran.
- Anar a Aparença - Personalitza - Ginys - Peu - Afegeix un giny
- Seleccionar "HTML Personalitzat"
- Deixar el títol en blanc i escriure aquest text a "Contingut":

<meta name="robots" content="noindex" />
- Finalment, fer clic al botó blau "Publica" que hi ha a la part superior.

Amb això, en teoria, els cercadors haurien d'ignorar les pàgines del vostre portal Nodes. Recordeu que caldrà eliminar el giny quan vulgueu estrenar-lo de debò!

Per a més informació sobre com desactivar els cercadors:
https://developers.google.com/search/docs/advanced/crawling/block-indexing


En réponse à FRANCESC BUSQUETS BURGUERA

Re: Alta Nodes en mode de prova

par MONICA GRAU PRIETO,
Una segona opció, potser una mica més senzilla és marcar l'opció "Desanima els motors de cerca d'indexar aquest lloc web" que es troba a Opcions | Lectura dels Nodes.


Fins ara,
Mònica
En réponse à FRANCESC BUSQUETS BURGUERA

Re: Alta Nodes en mode de prova

par ENRIC ALVAREZ NEBOT,
Gràcies Francesc i Mònica per les vostres respostes. M'han quedat clares les alternatives.