PROBLEMA PERMISOS DE ROL DE L'ESTUDIANT

PROBLEMA PERMISOS DE ROL DE L'ESTUDIANT

per EOI d'Olot . -
Nombre de respostes: 4
Hola,

Sóc la coordinadora d'informàtica de l'EOI d'Olot i ens passa un fet molt curiós que no sé ni com explicar-vos però resulta que, quan un alumne es dona d'alta i vol entrar en el curs que li correspon, a la pantalla on hauria de sortir el nom del professor a sota del missatge de "el curso requiere el uso de una contrasenya de acceso que debería haber recibido de:", apareixen ELS NOMS DE TOTS ELS ALUMNES QUE JA TENEN EL ROL D'ESTUDIANTS EN AQUELL CURS!!!

No hi entenc res i ja no sé on anar per resoldre aquesta incidència!

Ajudeu, si us plau perquè això és URGENT! Fa molt mal efecte quan l'alumne entra al curs i veu tot el llistat de companys!!! Ja vaig enviar ahir un "formulari contacte SAU" però ningú ha encara donat senyals de vida i no és la primera vegada que això em passa per altres incidències!!!

Moltes gràcies.

Mar Simón Huerta - Coordinadora d'informàtica de l'EOI d'Olot.
http://agora-eoi.xtec.cat/eoiolot/moodle/
En resposta a EOI d'Olot .

Re: PROBLEMA PERMISOS DE ROL DE L'ESTUDIANT

per EOI d'Olot . -
Hola,

Ja he resolt el problema.

Fins un altre.

Mar Simón - Coordinadora d'informàtica de l'EOI d'Olot
http://agora-eoi.xtec.cat/eoiolot/moodle/
En resposta a EOI d'Olot .

Re: PROBLEMA PERMISOS DE ROL DE L'ESTUDIANT

per Raül Fernández -
Hola Mar, és d'agraïr que quan trobes la solució d'un problema, posis la solució, ja que això pot servir a algú altre que es trobi en el teu problema.

Cal anar a  Administració  Aparença  Administradors de curs

y posar com a "Administradors del curs" NOMÉS el rol de professor.
En resposta a Raül Fernández

Re: PROBLEMA PERMISOS DE ROL DE L'ESTUDIANT

per María del Mar SIMÓN HUERTA -
Hola Raül,

Perdoneu si no he posat la solució però és la segona vegada que faig ús d'aquest fòrum i encara "estoy verde" (com es diu en castellà)!!!

Doncs, no era aquesta la solució perquè ja teníem bé aquest paràmetre. Vaig estar una BONA estona buscant pel fòrum i vaig trobar un missatge amb data 24/10/09 on un company explica el mateix incident i un Pau Ferrer li donava la solució.

Us adjunto el document que m'he guardat jo.

Una salutació

Mar Simón - EOI d'Olot
En resposta a María del Mar SIMÓN HUERTA

Re: PROBLEMA PERMISOS DE ROL DE L'ESTUDIANT

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Mar,

Disculpa haver trigat tant en contestar, amb la Mercé de pel mig, no hem vist els missatges. De tota manera me n'alegro que hagis pogut resoldre el problema amb la cerca en aquest fòrum!

Salutacions!

Pau