He afegit un recurs nou (imatge + url a un espai del DRIVE) i ja no puc visualitzar el curs

He afegit un recurs nou (imatge + url a un espai del DRIVE) i ja no puc visualitzar el curs

per Josep Ausensi i Guimerà -
Nombre de respostes: 7
En resposta a Josep Ausensi i Guimerà

Re: He afegit un recurs nou (imatge + url a un espai del DRIVE) i ja no puc visualitzar el curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep,
doncs no ens ho havíem trobat mai. Pel que veiem sense poder entrar a l'etiqueta és que el recurs no és públic i espera un "login" a algun compte per poder-ho veure. Pots provar dues coses:
  1. Comprovar que estàs autenticat al compte on està aquesta imatge
  2. Editar els permisos del drive i fer que aquesta imatge sigui pública
Mira a veure si fent aquestes accions pots entrar i eliminar l'etiqueta i sinó ens dius i seguim buscant.
Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: He afegit un recurs nou (imatge + url a un espai del DRIVE) i ja no puc visualitzar el curs

per Josep Ausensi i Guimerà -
Val, et comento.
És una proposta que estic treballant al moodle i que després li detallaré (ara ella ja està al cas) a Marisa Vidal, la coordinadora TAC de les TE.... si funciona.
He creat sota un usuari de GSuite del centre (educat@institutulldecona.cat) una carpeta compartida per a cada departament i dins per a cada curs del moodle
Permissos:
1) Tothom que té l'enllaç DEL DOMINI DEL CENTRE pot entrar EN MODE LECTURA. Jo m'he loginat amb l'usuari admin (el seu email és jausensi@institutulldecona.cat) i no puc carregar el curs. Ni amb altes usuaris tampoc.
2) He canviat ara els permisos de la carpeta a TOTHOM QUE TINGUI L'ENLLAÇ INDEPENDENTMENT DEL DOMINI, i tampoc es carrega el curs.

Sobre la imatge:
1) vaig intentar carregar al servidor una imatge per a reutilitzar en tots els cursos moodles (no ho vaig fer bé?), com ho he de fer?
https://educaciodigital.cat/ies-manuel-sales/moodle/draftfile.php/5/user/draft/812738313/DRIVE.png
Veig que si poso aquesta ruta al navegador no s'obri..... potser és aquest el motiu pel qual no s'obre el curs????????

2) Després li vaig posar un link cap al drive. És aquest per si el voleu provar: https://drive.google.com/drive/folders/1Sa0mfQpxyXdn8G0w_Ugh17qma3qieTjT?usp=sharing

Si podeu treure (esborrar) aquest recurs, estaria més tranquil pq el curs no es meu.. i faria les proves sobre un curs nou buit.

Com sempre, gràcies pel vostre suport !!
En resposta a Josep Ausensi i Guimerà

Re: He afegit un recurs nou (imatge + url a un espai del DRIVE) i ja no puc visualitzar el curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep,
de moment no l'hem pogut esborrar per això que dius, que no carrega el curs. Podries posar la imatge "Pública al web"? A veure si d'aquesta manera aconseguim que carregui per esborrar-la. Sinó mirarem de fer-ho directament a la base de dades.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: He afegit un recurs nou (imatge + url a un espai del DRIVE) i ja no puc visualitzar el curs

per Josep Ausensi i Guimerà -
Ok, com ho faig? Com es fa?
Perdona
En resposta a Josep Ausensi i Guimerà

Re: He afegit un recurs nou (imatge + url a un espai del DRIVE) i ja no puc visualitzar el curs

per Josep Ausensi i Guimerà -
i si no l'eborreu ja directament a la bbdd!
https://educaciodigital.cat/ies-manuel-sales/moodle/draftfile.php/5/user/draft/812738313/DRIVE.png
En resposta a Josep Ausensi i Guimerà

Re: He afegit un recurs nou (imatge + url a un espai del DRIVE) i ja no puc visualitzar el curs

per ANTONI GINARD LLADO -

     Hola Josep,

Hem esborrat la imatge. Ara sembla que el curs ja carrega correctament.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora