Restauració de cursos

Restauració de cursos

per GABRIEL CHACON RUIZ -
Nombre de respostes: 3

Hola,

Sóc gestor-adminstrador del Moodle de Granés batxillerat https://educaciodigital.cat/esc-granes/moodle/, que estem estrenant fa poques setmanes.

Estic fent proves amb les còpies de seguretat i el procés de restauració.

He creat sense problemes una còpia de seguretat d'un curs que té més de 10 MB, però quan intento restaurar-la, em diu que el fitxer és massa gran!

Com puc restaurar cursos les còpies de seguretat dels quals superen els 10MB?

Salutacions,

Gabriel Chacón

En resposta a GABRIEL CHACON RUIZ

Re: Restauració de cursos

per JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola Gabriel,

Una pregunta, estàs descarregant l'arxiu i intentant tornar-ho a pujar?

Si és així, el que has de fer és no descarregar-ho. De fet, si vas a "Restaura" veuràs que ja tens allà les còpies que has fet i les pots restaurar directament.

Mira si era això i, si no, seguim amb més detalls.

Joan

En resposta a JOAN GUILLEN PELEGAY

Re: Restauració de cursos

per GABRIEL CHACON RUIZ -

Hola, Joan,

Gràcies per la celeritat a respondre!

Efectivament, si tinc la còpia feta des del mateix Moodle on tinc allotjat el curs puc restaurar-la sense problemes, encara que faci més de 10MB.

Però en el meu cas estic migrant uns cursos d'un Moodle de proves des d'un altre allotjament i algun arxiu .mbz té més de 10MB. Aquests són els que em generen el problema, i pels quals en voldria una solució.

Moltes gràcies,

Gabriel

En resposta a GABRIEL CHACON RUIZ

Re: Restauració de cursos

per MONICA GRAU PRIETO -

Hoola, Gabriel,

en aquest cas per fer la restauració, hauràs de configurar un repositori extern, Drive o Dropbox i fer la restauració des d'allà. Ho trobaràs explicat en aquestes PMF:

  • Configuració del Moodle per utilitzar els repositoris de Google Docs
  • Configuració de Moodle per utilitzar el repositori de Dropbox
  • Quan  EIX estiguin disponibles les eines del Portal també podreu pujar aquestes còpies allà i restaurar-les tal com s'explica aquí: Què s'ha de fer per pujar fitxers més grans de 10 MBs al servidor?

    Fins ara,

    Mònica