Telegram i bot

Telegram i bot

per Pietat Picó Manzano -
Nombre de respostes: 4

Bones,


He creat fa una estona un canal de telegram i l'he configurat l nodes de centre. Tinc dos problemes, de moment...



- a cada missatge de prova que faig, el bot contesta al canal. No ho sé arreglar.

- he fet un giny a la barra esquerra del nodes i no sé com fer-ho per a que funcioni. Si clico, com diu la imatge seguint els passos indicats, des d'un mòbil funciona bé. Però si algú ho faig des del PC, no em porta en lloc  i no sé com enllaçar-ho 

Gràcies d'antuvi,


Pietat

En resposta a Pietat Picó Manzano

Re: Telegram i bot

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Pietat,

ens pots passar l'URL del vostre Nodes?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Telegram i bot

per Pietat Picó Manzano -

Bon dia Mònica,


Ja ho vaig poder solucionar ahir, entre coneguts entesos i una mica d'inconsciència "tecnològica" meva... El bot ja no contesta. Somrient

Quant al nostre Nodes, des d'un PC el que fa és redirigir-te per a que obris la versió de telegram per a PC. De totes maneres aquí tens l'enllaç: 

https://agora.xtec.cat/escola-sol-ixent/


Gràcies!!!

En resposta a Pietat Picó Manzano

Re: Telegram i bot

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Pietat,

què bé que ja ho hagueu pogut configurar!

Hem vist que efectivament des d'un navegador web no funciona tot i tenir l'aplicació web de Telegram instal·lada. Hem fet la prova tant amb Linux com amb Windows. Prenem nota de la incidència per revisar-ho en quant sigui possible però el problema pot ser que sigui de la pròpia app de Telegram i no d'Àgora-Nodes.

Fins ara,

Mònica