Esborrar fitxers moodle

Esborrar fitxers moodle

per JOSE ANTONIO TORO PUERTA -
Nombre de respostes: 4

Estic repassant el moodle per esborrar cursos i fitxers obsolets, i en ocupació de disc m'ha sortir el següent:

  • 1,88 MB utilitzats a la carpeta temp (fitxers temporals pendents de ser esborrats pel cron)
  • 924,90 MB utilitzats a la carpeta trashdir (fitxers marcats com a esborrats i pendents de ser esborrats pel cron)
No sé que significa, es poden esborrar?

Salutacions

José Toro

En resposta a JOSE ANTONIO TORO PUERTA

Re: Esborrar fitxers moodle

per IRENE RAMIREZ RUBIO -

Sí, jo tb voldria poder esborrar:

1,43 GB utilitzats a la carpeta trashdir (fitxers marcats com a esborrats i pendents de ser esborrats pel cron)


Ho puc fer jo com a administradora? Com es fa?

Gràcies,



En resposta a IRENE RAMIREZ RUBIO

Re: Esborrar fitxers moodle

per ANNA CASAMITJANA ROBERT -

Hola, nosaltres ho estem fent i, si no m'equivoco en el que esteu demanant, jo vaig fer la consulta fa un temps i estic posant dubtes en aquest fil https://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=109687, allí veureu com ho fem, seguint la ruta "Inici / ► Administració del lloc / ► Informes / ► Gestor de fitxers" , però ara entrava perquè tot i buidar-ho bastant al portal de gestió dels serveis d'àgora en comptes de dir-nos que ha disminuït el percentatge d'ús ens posa que ha augmentat... deu ser això que dieu vosaltres que hi ha fitxers pendents de ser esborrats pel cron... a veure què ens diuen.

Bon dia


En resposta a ANNA CASAMITJANA ROBERT

Re: Esborrar fitxers moodle

per MONICA GRAU PRIETO -

Anna, Irene,

aquests fitxers són temporals que es generen en fer còpies, esborrar fitxers... no patiu que en 24-48h s'esborraran de forma automàtica. No cal que feu res.

Fins ara,

Mònica