No es reben les notificacions per correu (subscripcions)

No es reben les notificacions per correu (subscripcions)

per VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS -
Nombre de respostes: 4

Benvolguts/des,

A l'Escola Lanaspa-Giralt de Terrassa, ahir vam introduir l'opció de les subscripcions en la web de l'escola.

Els que ens hi hem subscrit ja, no hem rebut cap correu després d'haver-se afegit posteriorment una notícia en la portada de la web.

Hem vist que surt el següent:




Hem clicat en el link "cPanel" i ha sortit això:




No podem accedir al cPanel.

Ens poden ajudar a aconseguir rebre els correus de notificació?

Moltes gràcies i una cordial salutació.

Víctor

En resposta a VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS

Re: No es reben les notificacions per correu (subscripcions)

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Víctor,

el primer missatge que surt no afecta al servei d'Àgora que ja Àgora té els seus propis crons, feu clic a "Val, ho he entès!" i deixarà d'aparèixer.

Pel que fa als missatges, un dels motius que pot haver és que primer publiquéssiu l'article i després l'editéssiu i afegíssiu la categoria Portada. Si vau fer això per error, no s'envia el missatge. Tot i que als informes apareix com enviat, i per tant, segurament ho vau fer el l'ordre correcte.

Podeu revisar també la carpeta d'spam del correu electrònic? Nosaltres donat que només hi ha tres subscriptors, hem fet la prova i hem rebut correctament el missatge. Vosaltres també hauríeu d'haver rebut un de nom "test". Hem esborrat l'article perquè no aparegui al nodes.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No es reben les notificacions per correu (subscripcions)

per VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS -

Hola Mònica,

Jo també vaig rebre la notificació de la publicació "test".

Posteriorment, he fet tres proves. He rebut la notificació de la primera prova (vaig fer la publicació a les 11,10h i vaig rebre la notificació a les 12,57h). De les altres dues, no n'he rebut cap notificació.

Ara faré una última prova. A veure què tal.

Moltes gràcies per l'ajuda!

En resposta a VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS

Re: No es reben les notificacions per correu (subscripcions)

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Víctor,

si veieu que triga a enviar-se, podeu forçar-ho des de l'apartat "Informes".

Fins ara,

Mònica