Tinc problemes en la visualització de Moodle en alguns ordinadors

Tinc problemes en la visualització de Moodle en alguns ordinadors

per Joan Alòs Canós -
Nombre de respostes: 1

En alguns ordinadors en els quals no he canviat cap configuració del navegador tinc problemes que abans no tenia. A l'activar Edició veig els botons corresponent a les activitats i recursos ja creats, però no surten els menus desplegables per afegir noves activitats i recursos. Tampoc funciona bé l'editor HTML, el text no apareix formatat, és codi HTML pur.

Suposo que es problema de la configuració del navegador, però no sé que es pot haver canviat que fa que no es vegi bé.

En algun ordinador hi ha problemes més greus perque tot el text del bloc central i del bloc de la dreta del Moodle apareixen arrepretats a la dreta, totes les lletres unes damunt de les altres.

Si sabeu que puc fer, si us plau, ajudeu-me.

Joan Alòs

En resposta a Joan Alòs Canós

Re: Tinc problemes en la visualització de Moodle en alguns ordinadors

per DANIEL FERNANDEZ GARCIA -
He comprovat - i algun fil hi ha en aquest forum que parla d'aquest tema- que amb IE apareixen el problema que esmentes: no surten els menus desplegables per afegir noves activitats i recursos
Hi ha més sobre el tema aquí
Amb altres navegadors que he provat no passa. Per recuperar botons de l'editor pots fer ctrl+N i tornen a aparéixer.
L'altre problema (t
ot el text del bloc central i del bloc de la dreta del Moodle apareixen arrepretats a la dreta, totes les lletres unes damunt de les altres
) té a veure amb un fitxer que hi ha a la carpeta themes. Em sembla -però potser m'equivoco- que has d'eliminar el fitxer styles_layout_css.
Hi ha més informació aquí