Eliminar opció "Pàgina anterior" dins d'un qüestionari

Eliminar opció "Pàgina anterior" dins d'un qüestionari

von JORDI MARFULL SALAS -
Anzahl Antworten: 3

Hola,

Per tal d'evitar que els alumnes es puguin copiar durant la realització d'un examen fet amb qüestionari de Moodle no m'interessa que puguin desplaçar-se d'una pregunta a una altra amb els botons "Pàgina anterior" / "Pàgina següent".  Sempre hi ha l'alumne dròpol que va buscant les preguntes que l'interessa i copia les respostes que veu que posa l'alumne/s del seu/s costat/s.

No té sentit que Moodle permeti que un /a alumne/a es pugui desplaçar entre les preguntes d'un qüestionari editat perquè preguntes i respostes surtin de manera aleatoria (amb les opcions "Barreja preguntes" i "Barreja dins de les preguntes". 

Actualment estic creant un curs nou i no tinc un Banc de preguntes molt gran i per tant en els meus qüestionaris utilitzo totes les preguntes d'una categoria. A la majoria de les aules d'informàtica la distància entre les pantalles del diferents ordinadors és molt petita, els ordinadors estan molt a prop l'un de l'altre,  i els alumnes se n'adonen que tenen les mateixes preguntes, ni que surtin per diferent ordre. L'alumne pot haver no estudiat i no saber les respostes a les preguntes, però no és tonto i si se'l permet copiar ho fa. Cal posar tots els mitjans per evitar-ho o al menys reduir la probabilitat de còpia al mínim. 

COM PUC EDITAR UN QÜESTIONARI PERQUÈ EL BOTÓ "PÀGINA ANTERIOR" DESAPAREGUI?

Gràcies


Als Antwort auf JORDI MARFULL SALAS

Re: Eliminar opció "Pàgina anterior" dins d'un qüestionari

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jordi,

als paràmetres del qüestionari, has de triar la navegació "Seqüencial" per tal que l'alumnat no pugui navegar pel qüestionari mentre el fa.


Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Eliminar opció "Pàgina anterior" dins d'un qüestionari

von JORDI MARFULL SALAS -

Hola Mónica,

L'opció "Mèdode de navegació" en principi queda amagada a l'apartat "Aspecte" i no l'havia vist.

Moltes gràcies per la ràpida resposta,

Jordi




Als Antwort auf JORDI MARFULL SALAS

Re: Eliminar opció "Pàgina anterior" dins d'un qüestionari

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jordi,

sí, efectivament és una opció avançada.

Fins ara,

Mònica