Problemes en identificació odissea

Problemes en identificació odissea

par Joan Queralt Gil,
Nombre de réponses : 7
Un cop m'he identificat a la pàgina de login de l'odissea m'apareix una pantalla absolutament en blanc.

Per anar a algun lloc he d'esborrar part de la URL i apuntar a l'index. Aleshores veig la pàgina d'inici i estic identificat.

A què és degut?
En réponse à Joan Queralt Gil

Re: Problemes en identificació odissea

par Àngels Mustienes Montero,
Això em va passar fa uns mesos en un dels moodle d'agora. Amb l'actualització 1.8.3+ es va solucionar.
En réponse à Àngels Mustienes Montero

Re: Problemes en identificació odissea

par Rafa Barrachina,
Hola,

a mi em passa el mateix. Quan poso nom d'usuari i contrasenya en surt una pàgina en blanc. He de tornar a posar la URL per a que el sistema em deixi veure els cursos.

Salutacions.
Rafa
En réponse à Rafa Barrachina

Re: Problemes en identificació odissea

par Sara Arjona Téllez (Moodle HQ),
Holooo!
Sembla que el problema pot estar relacionat amb que teniu molts cursos assignats. Només us passa a vosaltres dos o hi ha altres professors del D204 que tenen el mateix problema? Us passa sempre o només algunes vegades? I per últim, us ha passat des del principi o des de fa poc? A veure si amb una mica més d'informació localitzem on està el problema!
Bezos i abrasos,
Sara
En réponse à Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes en identificació odissea

par Josep Maria Boneu Castells,

Jo puc entrar, però triga moltissim en carregar la pàgina, bé un cop dins...sempre triga molt qualsevol cosa que faci. Si voleu tenir més dades dir-vos que ho he provat a moltes hores diferents del dia i també des de diferents equips i amb diferents S.O i per últim és quelcom que passa des de fa molt temps, jo diria que des de que vam començar el curs (aprox.), pel que penso que te a veure amb el servidor, de fet triga tant que es desesperant.

Josep Maria

En réponse à Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes en identificació odissea

par JORDI FONTICH VICENS,
Hola Sara,
jo no he tingut el problema de la pàgina en blanc, però també em triga molt en validar-me. Aproximadament un minut. Tot i això, un cop a dins de l'entorn la càrrega de les pàgines ja va més lleugera que abans. grand sourire
En réponse à Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes en identificació odissea

par Immaculada Vilatersana Lluch,
Hola Sara,
Jo també tinc el mateix problema. Per validar-me em triga molt, molt... Un cop dins del Moodle, es cert que va una mica més lleugeret, però només una mica.

Salut!

Immaculada
En réponse à Immaculada Vilatersana Lluch

Re: Problemes en identificació odissea

par Administrador/a Espai de suport,
Hola Immaculada,

Hem pogut constatar que aquest problema només el patiu els formadors/es del curs d204. La resta d'usuaris d'altres cursos no tenen aquest problema i poden connectar sense cap problema. Estic pràcticament segur que el problema es degut a algun paràmetre de configuració que només afecta al vostre curs, però ves a saber quin és. Intentarem esbrinar-ne la causa, però diria que no serà fàcil.

A veure si ho aconseguim!

Cordialment,

Albert