Problemes en la restauració d'un curs

Problemes en la restauració d'un curs

per EVA GARRIGA SERRA -
Nombre de respostes: 3
He intentat restaurar un curs de moodle, per obtenir d'ell els grups i usuaris, però en fer-ho surt:
  • S'està utilitzant un curs existent
    • Des de: Matemàtiques 1r ESO (M1rESO)
    • A: Prova mates (pm)
    • S'estan afegint dades a les existents
  • S'estan creant els usuaris
    . . . . . . XML error: not well-formed (invalid token) at line 12469
Podeu dir-me què passa?
Gràcies
En resposta a EVA GARRIGA SERRA

Re: Problemes en la restauració d'un curs

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Eva,

Ens caldria més informació per saber què passa: el curs de Moodle era de l'Àgora? De quina versió de Moodle era el curs? On vols restaurar aquest curs (adreça web)? Ens podries fer arribar el curs per revisar on està l'error?

Amb la informació que ens has donat fins ara podem deduir:
  • Potser la versió és d'un Moodle massa antic.
  • Potser el fitxer de còpia de seguretat està mal format.
  • Potser té un format de fitxer inadequat: accents, caràcters estanys...
Bé si ens fas arribar la informació que demanem, mirarem què hi podem fer! ;)

Salut!

Pau
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Problemes en la restauració d'un curs

per EVA GARRIGA SERRA -

El curs de moodle és de l'àgora que utilitzem a la intranet de l'IES Parets del Vallès. L'adreça del moodle és

http://agora.xtec.cat/iesparets/moodle/index.php

El curs és Matemàtiques de 1r ESO i el vull restaurar en un altre curs que he fet de proves dins el mateix àgora amb adreça

http://agora.xtec.cat/iesparets/moodle/course/view.php?id=601

He fet una còpia de seguretat que he guardat dins el backup del curs Matemàtiques de 1r ESO, l'he baixat i l'he intentat restaurar al curs de proves, quan ho he fet m'ha donat l'error abans esmentat. La versió de moodle no sé quina és (intento entrar al servidor i consultar entorn, però triga molt, i no sé si és aquí on s'ha de mirar), però els dos cursos estan dins el mateix entorn.

Ja què estem aprofito per consultar per quin motiu és tan lent treballar amb aquest moodle. Jo a casa només tinc 1M, suposo que no real, i ni tant sols vaig poder fer la còpia de seguretat, és lent amb ganes, i només el puc utilitzar a l'IES, i no sempre.

En resposta a EVA GARRIGA SERRA

Re: Problemes en la restauració d'un curs

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Eva,

Sembla que el problema ve donat per una usuària anomenada júlia (l'accent és el problema). Prova una cosa: canvia el nom de la usuària a julia sense accent. Torna a crear la còpia de seguretat i restaura aquesta nova còpia. A veure si funciona.

Respecte el rendiment de l'Àgora, estem investigant a què és deguda aquesta lentitud i esperem resoldre els problemes aviat!

Salut i sort!

Pau