Modificació pàgina principal

Modificació pàgina principal

par Susana Ecay Jardí,
Nombre de réponses : 3
Hola,

estic fent assaig-error en la posada en marxa del moodle del centre. Volíem canviar l'espai que teniem en phobos a àgora (fet), i estava provant de passar el curs que feia amb les alumnes (fet). Ara bé el problema:
com era un curs que pesava més de 10Mb, el vaig enviar en lespai d'àgora per tal que me'l pengessin. Avui, quan he anat a restaurar el curs, em preguntava la restauració:"Vols restaurar-lo en un nou curs?" Clar, jo ja havia creat el curs en qüestió i he dit que no. Quan ha acabat, vaig al curs i estava totalment igual i retorno al lloc inicial, a la primera pàgina, i estava modificada, no em surten els blocs laterals que tocaven sinó els que jo tenia en el meu curs.

Com puc restaurar l'inici?

Gràcies
En réponse à Susana Ecay Jardí

Re: Modificació pàgina principal

par Pau Ferrer Ocaña,
Hola Susana,

Podries indicar-nos si us plau l'adreça del teu Moodle on tens la incidència?

Moltes gràcies!

Pau
En réponse à Pau Ferrer Ocaña

Re: Modificació pàgina principal

par Susana Ecay Jardí,
Hola Pau,

gràcies per contestar. L'altre dia un company (no em diguis com), em va arreglar el problema, però el que veig és que s'ha canviat el fons del full i els fitxers del curs que volia posar en el seu lloc estan en el fitxer de l'administrador principal.

Com puc fer per passar-ho al curs?
Com puc modificar el fons de la pàgina?

L'adreça de l'espai és: http://agora.xtec.cat/iesandreunin/moodle.

Gràcies

Susana
En réponse à Susana Ecay Jardí

Re: Modificació pàgina principal

par Pau Ferrer Ocaña,
Hola!

Per una banda, els temes i les imatges de fons es poden canviar al menú d'administració -> Aparença -> Temes -> Sel·lector de temes

D'altra banda si vols canviar el tema del curs, hauràs de preguntar al fòrum d'ús de Moodle.

Per moure els fitxers i passar-los dins del curs tens dues opcions:
1) Esborrar els fitxers, esborrar el curs i restaurar de nou la còpia que tenies feta.

2) Anar a Fitxers del lloc (Al menú d'administrador-> primer plana), seleccionar-los (amb les caselles de l'esquerra) i a la part inferior de la pantalla trobaràs un desplegable que posa "Els fitxers sel·leccionats". Tria la opció de moure els fitxers i sel·lecciona on els vols moure.

Salutacions,

Pau